Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner og topleder til helt ny MLM firma.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for en samarbejdspartner som kan gøre en forskel. Der er tale om et helt nyt MLM firma kaldet BerryEN som forhandler kosttilskud m.m.. Jeg forstiller mig du har erfaring inden MLM branchen, dog ikke et krav.

En af arbejdsopgaverne er at opbygge et netværk af sælgere/forhandlere og skaffe kunder. I første omgang mest med fokus på opbygget netværket. Men efterhånden som netværket vokser, vil der blive mere fokus på salg til kunder. Således at alle nye forhandlere få et godt grundlag, for at blive ved i det lange løb.

Du bliver placeret i toppen af mit ’’ene ben’’, og sammen med min opline, som ligger nr. 3 i verden, vil vi udbygge vores fælles ben og supplere hinanden ved møder, uddannelse af forhandlere og hvad der ellers er af opgaver.

Der er et opstartsmøde i Holstebro den 24 Jan. Måske åbning for tilmeldinger lidt før, så tøv ikke længe.

Hvis du er personen, som kan løfte ovenstående opgave, kan du få flere oplysninger, ved at sende en mail til infoHobro@gmail.com eller ring 28516079  (Pga. tidsmangel kan du ikke forvente svar i dette forum)

Med Venlig Hilsen

Keld Jensen

P.S. Er du ikke klar til at varetage ovenstående opgave, men gerne vil lære hvordan man gør, og samtid komme ind i et team som har det sjovt. Så er du også meget velkommen til at kontakte mig.  

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:46

Hvorfor opretter du den samme tråd 2 gange? Både kl 12.03 og kl 12.41?

Hvis der er tale om en fejl er du undskyldt.
Er det for at blive set, er det sku irriterende.

Vh

Dennis

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:19

En fejl der var lidt taste fejl i den første, så jeg troede jeg havde slettet den.

Ved du om man kan gøre det.?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:31

Desværre ikke muligt at slette tråde..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)