jeg skal gi et tilbud på skrift på noget rengøring da jeg aldrig har prøvet det før ved jeg ikke lige hvordan man laver en opsætning.... håber nogen kan hjælpe mig.. på forhånden tak
Hvis nu tilbuddet er på 12 timers rengøring, så skriver du bare 12 timer á den og den pris - evt fordele det ud på noget ala 2 timer støvsugning 3 timer noget andet etc. Det går bare ud på, at du skriver, præcis hvilket arbejde du skal udføre og til hvilken pris. Opsætningen bruger du som sagt blot din fakturaskabelon.
jeg skal gi et tilbud på skrift på noget rengøring da jeg aldrig har prøvet det før ved jeg ikke lige hvordan man laver en opsætning.... håber nogen kan hjælpe mig.. på forhånden tak
mvh elli
Hej Elli
Det mindst komplicerede i et tilbud er nok at få skrevet antal timer, produkter, kørsel, moms etc. Det kan som anbefalet se i fakturaskabelonerne. Det er derimod vigtigt at du får alle detaljerne med. Er der nogen forbehold? Skal lokaler være ryddet, inden du begynder? etc. Ellers kan det blive svært at tjene penge. Husk også i dit tilbud at skrive, hvad kunden får ud over dine timer. Bruger du fx. miljøvenlige produkter, så skriv det. Har du en servicekontrol - eller opfølgning, så skriv det. Yder du anden service, skriv det.