Jeg har allerede i dag en shop gennem scannet og vores betalinger går gennem pbs. Har kun haft positive oplevelser med begge
Nu vil min bedre halvdel gerne igang med noget nyt, og hun tænker bla i en webshop - men hvad skal hun vælge. Hun har søgt meget på egen hånd men stiller mig nogle svære spørgsmål.
PBS, Dibs eller en helt tredje, og også mht. shop udbyder, i forhold til pris/kvalitet/service
Jeg har siddet og læse lidt under de forskellige emner, men måske der er for mange forskellige meninger :)
Men håber der er nogen der har lidt input, så jeg kan udelukke nogle ideer, og måske blive mere sikker i sagen på andre.
Måske skulle du overveje en webshops-løsning hvor du starter med at bruge Paypal som dit betalingsmodul, dels af hensyn til de lavere omkostninger i forhold til PBS, og dels vil det være nemmere for dig selv at sætte op hvis du er inde lidt i programmering.
Priserne er oftest også en del lavere hvis du får en et firma eller en udbyder til at bygge din webshop op. Jeg tilbyder selv webshops-løsninger med Paypal, og den respons jeg får tilbage er at den eneste ulempe ved Paypal frem for PBS, er at den ikke modtager Dankort. Derudover er det næsten det samme.
Vi kan tilbyde en køreklar og unikt designet webshop bygget på Magento til kun 9.995,-. Prisen er inkl. hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos ePay hele første år.
I skal bare lægge produkter og tekster ind (samt lave ansøgningen til PBS), så klarer vi resten.
Du kan læse mere om vores service her: http://getashop.dk/ eller kontakte mig på rl SNABE-A getashop.dk hvis du har spørgsmål.
Hvis du ikke har fundet en betalingsgateway eller betalingssystem til din webshop / hjemmeside endnu, så har vi netop fået nogen nye muligheder i vores betalingsgateway til ret fornuftige priser. Bl.a. mulighed for mobilbetaling (altså udover de allerede eksisterende muligheder med e-betaling, kreditkort, dankort o.s.v.).