Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man vælge - webshop udbyder, og betalings gateway mv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har allerede i dag en shop gennem scannet og vores betalinger går gennem pbs. Har kun haft positive oplevelser med begge

Nu vil min bedre halvdel gerne igang med noget nyt, og hun tænker bla i en webshop - men hvad skal hun vælge. Hun har søgt meget på egen hånd men stiller mig nogle svære spørgsmål.

PBS, Dibs eller en helt tredje, og også mht. shop udbyder, i forhold til pris/kvalitet/service

Jeg har siddet og læse lidt under de forskellige emner, men måske der er for mange forskellige meninger :)

Men håber der er nogen der har lidt input, så jeg kan udelukke nogle ideer, og måske blive mere sikker i sagen på andre.

Tak

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:53

Vi byder gerne ind med en open source baseret Joomla / redSHOP løsning.

Her kan du integrere det hele i et og der findes ikke webshop systemer der tilladder dig selv at arbejde med så mange ting som redSHOP gør.

Send en mail med mere info på email@redweb.dk så returnere jeg gerne et demo login.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:55

Hejsa

Hvis I er godt tilfreds med shoppen fra Scannet, så synes jeg da I skulle overveje deres nye WebShop 2 :)

Du kan læse mere her: http://www.scannet.dk/dk/produkter/shopcms/webshop2/

// Peter

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:07

Hej Bendtsen

Måske skulle du overveje en webshops-løsning hvor du starter med at bruge Paypal som dit betalingsmodul, dels af hensyn til de  lavere omkostninger i forhold til PBS, og dels vil det være nemmere for dig selv at sætte op hvis du er inde lidt i programmering. 

Priserne er oftest også en del lavere hvis du får en et firma eller en udbyder til at bygge din webshop op. Jeg tilbyder selv webshops-løsninger med Paypal, og den respons jeg får tilbage er at den eneste ulempe ved Paypal frem for PBS, er at den ikke modtager Dankort. Derudover er det næsten det samme.

mvh

Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:16

Hej Bendtsen.

Vi byder gerne ind med vores løsning, på en kraftig og stabil webshop,under stadig udvikling.

Shoppen er søgemaskine optimeret, der skal ikke tilkøbes moduler i den forbindelse.

Shoppen har integration til SummaSummarum,e-conomic og C5

Du kan se en demo på www.webshop-luxus.dk hvor der er en videopræsentation,og molighed for download af produktark.

Vi har mail og telefon support alle ugens dage,året rundt.

Held og lykke med din shop løsning.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:21

Hej Bendtsen

Vi kan tilbyde en køreklar og unikt designet webshop bygget på Magento til kun 9.995,-. Prisen er inkl. hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos ePay hele første år. 

I skal bare lægge produkter og tekster ind (samt lave ansøgningen til PBS), så klarer vi resten.

Du kan læse mere om vores service her: http://getashop.dk/ eller kontakte mig på rl SNABE-A getashop.dk hvis du har spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:02

Hej bendtsen

Hvis du ikke har fundet en betalingsgateway eller betalingssystem til din webshop / hjemmeside endnu, så har vi netop fået nogen nye muligheder i vores betalingsgateway til ret fornuftige priser. Bl.a. mulighed for mobilbetaling (altså udover de allerede eksisterende muligheder med e-betaling, kreditkort, dankort o.s.v.).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)