Jeg er også selv ung iværksætter, men jeg har faktisk endnu ikke oplevet min alder som en hindring. Jeg synes, at jeg er blevet modtaget pænt, og jeg føler egentlig, at der har været en form for respekt fra de ældre og mere garvede iværksættere.
Mine forældre har også taget det pænt, selvom de nok ikke rigtig helt forstår, hvad jeg præcist laver. De er dog ganske fint tilfredse med, at jeg tjener nogle lommepenge 
Blandt mine jævnaldrende venner har jeg heller ikke oplevet de store problemer - eller der har da været folk, som har gjort lidt grin med det, men sådan vil det nok altid være. Det er dog ikke noget, som jeg rigtig oplever i dag - det hænger måske også sammen med, at jeg i dag har resultater at vise.
Samlet set synes jeg, at jeg har fået en rigtig god start på iværksætteriet, og jeg vil da helt klart anbefale andre unge at tage springet. Det er trods alt begrænset, hvor galt det kan gå som ung. Jeg er personligt meget glad for, at jeg en dag i marts 2009 tilfældigt landede på Amino - uden den havde jeg først fået øjnene op for iværksætteri meget senere!