Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2010 ?!

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er ønskeligt, holder jeg gerne et oplæg om, hvordan ildsjæle brænder for det, de laver, uden at brænde ud. Det kan jo være, at mange iværksættere kunne finde inspiration i det. Send mig en PM eller mail på tommy@ildsjael.dk, hvis det har interesse.

Jeg har ikke været med til Aminotastic før, men det lyder som en fremragende dag / aften :-)

Pøj pøj med planlægningen og tak fordi I gør det.

Hej med dig :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:00

Tommy Krabbe:

Hvis det er ønskeligt, holder jeg gerne et oplæg om, hvordan ildsjæle brænder for det, de laver, uden at brænde ud. Det kan jo være, at mange iværksættere kunne finde inspiration i det. Send mig en PM eller mail på tommy@ildsjael.dk, hvis det har interesse.

Jeg har ikke været med til Aminotastic før, men det lyder som en fremragende dag / aften :-)

Pøj pøj med planlægningen og tak fordi I gør det.

Tro mig, planlæggere - det er et foredrag, som I rigtig gerne vil have med. Tommy er bare for god. Han holdt et tilsvarende foredrag hos mig i torsdags, og folk var meget begejstrede.

mvh Hans

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 18:04

Det begynder at tage form :-)

Bare lige for at slå det fast med syvtommersøm: Amino har en stand på Iværksættermessen på samme måde som vi har det på Iværk & Vækst i Forum. Det bliver en messe, hvor der er hele 3 scener og 2 workshop-lokaler, så der bliver masser af inspiration og rådgivning til selvstændige og iværksættere - hele dagen! Der er gratis adgang til messen, og ja, Amino får også brug for hjælpende hænder på standen. Mere om dette senere!

Sidst på eftermiddagen lukker messen, og Aminotastic går i luften. Aminotastic er 100% brugergenereret, og det er superspændende at følge med i, hvad I hitter på Cool

Med andre ord er der her tale om et heldags-arrangement, hvor både de faglige og sociale behov bliver dækket. Sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen på lørdag d. 27.marts, for der bliver inspirerende peptalks, lærerige workshops og spændende konkurrencer. Og som kronen på værket slutter vi af med et Aminotastic, hvor der er masser af networking, hygge, god mad, spændende talere og - tja, hvad nu den kreative planlægningsgruppe finder på!

Jeg håber, vi ses!

De bedste hilsner

LotteA

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:54

Det bliver så FEDT! Jeg glæder mig allerede som et lille barn Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:48

Hej med dig :-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:06

Det må være en relativ ny bruger :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:42

Det er sikkert Martin undercover? who knows...

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 17:27

Så er Morten blevet til Martin igen Wink Godt spottet!

En lille brief vedr. selve Iværksættermessen i Køge:

På den store scene er der forløbigt annonceret følgende superstærke talere:

Nicolas Zangenberg, A-Better-Traffic

Martin Falslev Andersen, stifter af Trendsales.dk

Martin Thorborg, Amino m.m.

Desuden kommer det til at syde og boble på Iråd- og Ivækst-scenen samt i de to workshoplokaler.

Er der nogle emner, der brænder sig på? Eller talere, I gerne vil opleve? Så smid en kommentar, og vi skal gøre vores yderste for at få jeres ønsker opfyldt!

De bedste hilsner

LotteA

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:51

Kære alle Amino´er,

Jeg vil gerne her annoncere AMINOTASTIC AFTERPARTY d. 27/3-2010, på RESTAURANT THEILGAARD i Køge. Vi håber at se mange Amino´er her også. Big Smile

I kan se lidt mere om det på www.meg-musik.dk  Spørgsmål eller andet til dette er velkomne her, eller på mail@meg-musik.dk

De bedste hilsner

Klaus Kjelstrup

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:03

hvordan er det med ivæksætter messen , er det noget man skal melde sig til eller kommer man bare ?

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)