Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan det dér med hjemmesider?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler meget på du har rettigheder til at flytte løsningen til en anden server, det er muligt du har ret til at flytte hjemmesiden, men jeg tror næppe du har rettigheder til at få CMS med.

Normalt er det kun brugsretten man har til CMS'et (med mindre man har valgt en open source løsning) og det er betinget af, at du er hostet hos leverandøren.

Jeg kender ikke din leverandør, men sådan er det ihvertfald hos de udbydere jeg kender der udbyder closed source CMS - inkl. mig selv sagde hunden :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:57

Jeg aner intet om barnevogne eller børn, men jeg kan da måske hurtigt give et kort teknisk indspark  i forhold til at sælge dem online:

Så mange søger på relevante søgestrenge online pr. måned i dk:

barnevogn: 110.000

barnevogne: 49.500

Derudover er der en lang række andre søgeord som sikkert vil være relevante. Efter et hurtigt check, så ser det umiddelbart ikke ud somom det er en umulig opgave at komme godt op på side 1 på de to primære søgninger ( det er klar dem, der er flest der søger på). Et site som fx babysam, der ranker nr.1 har ikke så forfærdeligt mange indgående links

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.babysam.dk/&bwm=i&bwmo=d&bwmf=u

Kvaliteten af disse links har jeg dog slet ikke checket og jeg har ikke undersøgt sagen ret godt, så tag ikke 100% mine udsagn for gode varer. Men på baggrund af en "lynanalyse", så skulle jeg bestemt mene, at du har mulighed for at søgemaskineoptimere dit site, så du får besøgende fra google - om du så kan konvertere dem til købere, det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men måske vha. af nogle flotte videoer og anmeldelser af dem? Man kan hype et produkt meget og løbende optimere soppen - som du sikkert ved.

Det var mit indspark.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:58

Hov - forkert tråd. Jeg er sgu' vist for træt :S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

300 DKK/mrd. er ikke dyr, og jeg synes også du har fået en flot hjemmeside. Der skal vel ikke sælges mange mekanikertimer ekstra for at holde de 300kroner hjemme? :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)