Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

titel er den samme i google, kun description ændres.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kører wp, med all in on seo og har opdaget at på google forbliver titlen den samme, altså titlen for hele siden.

vis nu nogen søger på f.eks. jeg elsker dig gad jeg jo godt at titlen på google var det samme som det indlæg der hedder jeg elsker dig efterfulgt af title på selve siden

pt. finde google det stadig men med hovede titlen og så står jeg elsker dig kun i description, nogen der har en ide til hvordan dette ændres???

håber det er til at forstå

Mvh

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 09:34

og man bliver egentlig os bare kastet på forsiden, istedet for direkte ind til indlægget der omhandler emnet.

Edit: har nu fået rettet til at når man er på siden så vises titel på indlæg efter fulgt af blog titel, problemet lå i at jeg ikke havde udfyldt blog titel og vil heler ikke have det, så har gjordt det manuelt.

har dog stadig problemet på google med at kun blog titel vises, og ikke indlægs titel efter fulgt af af blog titel eventuelt,

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:19

Hej Daniel,

Når jeg ser på din blog, ser det ud som, at alt nu er i den skønneste orden ("indlægstitel | blognavn" som sidetitel og indlæggene fungerer). Har du fået styr på det?

Tilføjelse: Jeg var vist for hurtig. Overså komplet, at problemet var sidetitler m.m. i Google og ikke på bloggen. Læs Gadensgaards indlæg nedenfor om at væbne sig med lidt tålmodighed, indtil Googlebot kommer forbi igen.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:30

Google opdaterer jo ikke deres indeks hver gang du laver en lille ændring på din side. Du har nu rettet titlerne, og det skal google nok opdage når de kommer forbi igen.

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 10:34

ja det tror jeg..  :)   nu må jeg lige vente og se til google har været på et større besøg og se om det ændre sig ved dem..

Men har lige et spørgsmål mere, er lige begyndt at indstille all in seo, her jeg adrig gjort før og som jeg kan se skal næsten alt der i være tjekket af på nær en af de 3 følgende

use noindex for categories, archives eller tag archive  

hvilken vil være bedst at lade være åben for google til crawle? for hvad jeg kan læse mig til er det lidt forskelligt fra side til side hvordan de er opbygget hvad der er bedst...

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 16:31

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)