Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner til nyt design af hjemmeside

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er vist lidt tung at danse med. Nu skulle det være et personligt angreb at jeg uddyber hvorfor jeg har givet negativ karma? Det er du da udtrykkeligt bedt om flere gange. Prøv nu lige at komme ind i kampen, der skal godt nok ikke meget til før du føler at hele verden er imod dig.

Hvis du gad læse mit indlæg, eller få nogen til at læse det for dig, ville du se at jeg intet negativt skriver om aboutweb, men om DIN stil her på amino.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01

gweb:

Du er vist lidt tung at danse med. Nu skulle det være et personligt angreb at jeg uddyber hvorfor jeg har givet negativ karma? Det er du da udtrykkeligt bedt om flere gange. Prøv nu lige at komme ind i kampen, der skal godt nok ikke meget til før du føler at hele verden er imod dig.

Hvis du gad læse mit indlæg, eller få nogen til at læse det for dig, ville du se at jeg intet negativt skriver om aboutweb, men om DIN stil her på amino.

jeg forstod jo ikke dit indlæg det var så sammenprsset og jeg er jo ordblind , lav læsevenlige tekster ellers kan man ikke forstå dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:03

Jeg synes ellers jeg havde delt det ind i afsnit efter relevans, men så prøver jeg igen:

@Mikael Christiansen:

Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud.

Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!

For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.

Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse.

Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUS medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har!

Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig.

Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!

(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)

EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd.

Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:37

Er i så venlige af respekt for trådstarter og os andre med interesse i tråden, at tage denne diskussion et andet sted?

Tak Big Smile

//Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51

gweb:

Jeg synes ellers jeg havde delt det ind i afsnit efter relevans, men så prøver jeg igen:

@Mikael Christiansen:

Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud.

Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!

For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.

Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse.

Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUS medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har!

Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig.

Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!

(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)

EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd.

Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.

takker nu er indlægget forståeligt

jeg hænger ingen  ud, anbefaler mine erfaringer

jeg har  ikke skrevet hvem der givet minus

jeg ved godt der er forskel på webdesigner og  webudvilker , webmaster ,

jeg skriver det bedste jeg kan  og det gør du også

selvfølgelige vis det postes i tråden med webmaster vil jeg ligvel hvad post et indlæg , da jeg forstod det var imod aboutweb.dk

nu forstår jeg mere det er det  personlig hensyn at folk ikke er ligeså gode at stave og forklare sig , at du ikke forstår at faktisk nogle ikke er verdensmester til at stave forklare og læse.

du er webmaster hvad jeg kan forstå så du kan godt have budt på opgaven , med en e-mail eller pm og prøvet med minus karma at sætte www.aboutweb.dk i dårlig lys , med har nu forstået det er grundet nogle skrive egenskaber at du har givet mig minus og mine besværligeheder med at læse dit indlæg , vis jeg ellers har forstået dig korrekt nu.

jeg synes det er barnligt du giver minus , når jeg ikke  forstår dit indlæg og  derfor spørger  hvorfor ,om det jeg ikke forstod , måske spørger jeg lidt dumt ,synes du og du  giver mig  minus derfor.

jeg er dog forvirret

dette forum er for at hjælpe hinanden du gav bare minus , jeg forstod ikke hvorfor , da dette forum er lavet for at hjælpe hinanden ikke for mudderkstning , som jeg synes er dydt barnligt

jeg spørger om en ting du giver med det samme minus fordi jeg ikke forstod dig

er dette forum ikke lavet for at hjælpe .

vi stiller spørgsmål og en anden svare , ikke noget med bare at give minus fordi jeg ikke forstod det .

nu forstod det forbi du havde noget imod www.aboutweb.dk derfor poster jeg hurtigt indlæg igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jeg synes egentlig, at det her er et ganske godt eksempel på, at det her karma point system ikke hører hjemme blandt voksne mennesker og seriøse Iværksættere.

Når jeg mærker efter i min mave, så virker det altså lidt små-barnligt og folkeskoleagtigt. Jeg synes, at det er fint nok, at folk herinde er uenige - det er absolut nødvendigt for, at hver enkelt Iværksætter kan tage stilling til, hvad han eller hun selv synes - men behøver vi virkelig at give hinanden karakterer? Jeg mener ikke, at det tjener noget formål. Vi kan da godt selv vurdere, om vi er enige eller uenige - eller?

Jeg respekterer, at der er nogen, der har en anden mening, men jeg synes ikke, at det hører hjemme på Amino, som ellers er et fremragende mødested for Iværksættere.

Mvh

Thomas  www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes egentlig, at det her er et ganske godt eksempel på, at det her karma point system ikke hører hjemme blandt voksne mennesker og seriøse Iværksættere.

Når jeg mærker efter i min mave, så virker det altså lidt små-barnligt og folkeskoleagtigt. Jeg synes, at det er fint nok, at folk herinde er uenige - det er absolut nødvendigt for, at hver enkelt Iværksætter kan tage stilling til, hvad han eller hun selv synes - men behøver vi virkelig at give hinanden karakterer? Jeg mener ikke, at det tjener noget formål. Vi kan da godt selv vurdere, om vi er enige eller uenige - eller?

Jeg respekterer, at der er nogen, der har en anden mening, men jeg synes ikke, at det hører hjemme på Amino, som ellers er et fremragende mødested for Iværksættere.

Mvh

Enig. Synes der er blevet mange skærmydsler og typisk mellem de samme brugere, igen og igen. Det er misbrug af dette eller fremragende forum. Kan vi dog ikke tænke os lidt om inden vi poster indlæg, så vi måske kan undgå de efterhånden mange tråde, der ender med mudderkastning. Det er fremragende at være uenige, og er også et must, så alle kan få noget ud af indlæggene. Men drop den hårde tone - og alt det her karma-pis.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:47

TT Tekstforfatter:

Mvh

Det har da haft en god virkning på dig..
Du startede ud med at pisse alle på Amino af og det kunne du tydeligt se på de stjerner du fik.
Det har helt klart haft en god indvirkning på din kommunikation, så der har stjernerne virkelig gjort gavn.

Dbh Martin 

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 14:52

Mikael du er nødt til at få nogen til at hjælpe dig, hvis du stadig ikke forstår det så. Det har intet at gøre med aboutweb (det har jeg vist skrevet nok nu), og det har da absolut intet at gøre med at du ikke forstår hvad jeg skriver.

Det er det DU skrev jeg gav negativ karma over. Så må du læse en sætning ad gangen indtil du forstår det, eller få en i din familie til at læse og forklare det. det er fint du er ordblind, det har jeg ikke noget imod - det jeg har noget imod er at du pådutter mig en mening fordi du åbenbart ikke forstår mit indlæg.

Jeg har skrevet dig en PM, så kan vi fortsætte den der hvis der stadig er noget der er uklart for dig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:30

Martin Thorborg, nu er jeg jo kun én ud af mange Aminoer. Min vurdering af karma point systemet skyldes meget mere end, at jeg som ny på Amino fik en masse minus point, fordi jeg vovede mig ud i et par "provokerende" debatter. Men nu er der jo også alle de andre Aminoer herinde, som får minus point uden, at det tjener noget egentligt formål. Hvad med dem?

Som du selv skrev forleden dag, så er tonen på Amino overvejende ganske tilforladelig i forhold til mange andre forums -- med få undtagelser indimellem -- og så kan minus pointsystemet vel ikke forklares med, at det skal "holde ro og orden"? Men lad det nu ligge. Vi har jo allerede skrevet sammen om netop dette emne, så vi kender hinandens holdning. Tilbage til den oprindelige tråd! Smile

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)