Jeg synes ellers jeg havde delt det ind i afsnit efter relevans, men så prøver jeg igen:
@Mikael Christiansen:
Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud.
Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!
For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.
Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse.
Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUS medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har!
Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig.
Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!
(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)
EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd.
Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.
takker nu er indlægget forståeligt
jeg hænger ingen ud, anbefaler mine erfaringer
jeg har ikke skrevet hvem der givet minus
jeg ved godt der er forskel på webdesigner og webudvilker , webmaster ,
jeg skriver det bedste jeg kan og det gør du også
selvfølgelige vis det postes i tråden med webmaster vil jeg ligvel hvad post et indlæg , da jeg forstod det var imod aboutweb.dk
nu forstår jeg mere det er det personlig hensyn at folk ikke er ligeså gode at stave og forklare sig , at du ikke forstår at faktisk nogle ikke er verdensmester til at stave forklare og læse.
du er webmaster hvad jeg kan forstå så du kan godt have budt på opgaven , med en e-mail eller pm og prøvet med minus karma at sætte www.aboutweb.dk i dårlig lys , med har nu forstået det er grundet nogle skrive egenskaber at du har givet mig minus og mine besværligeheder med at læse dit indlæg , vis jeg ellers har forstået dig korrekt nu.
jeg synes det er barnligt du giver minus , når jeg ikke forstår dit indlæg og derfor spørger hvorfor ,om det jeg ikke forstod , måske spørger jeg lidt dumt ,synes du og du giver mig minus derfor.
jeg er dog forvirret
dette forum er for at hjælpe hinanden du gav bare minus , jeg forstod ikke hvorfor , da dette forum er lavet for at hjælpe hinanden ikke for mudderkstning , som jeg synes er dydt barnligt
jeg spørger om en ting du giver med det samme minus fordi jeg ikke forstod dig
er dette forum ikke lavet for at hjælpe .
vi stiller spørgsmål og en anden svare , ikke noget med bare at give minus fordi jeg ikke forstod det .
nu forstod det forbi du havde noget imod www.aboutweb.dk derfor poster jeg hurtigt indlæg igen