Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner til nyt design af hjemmeside

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Espen

Mit forslag er du i ro og mag opretter denne opgave på Amino freelancer så slipper du for alt denne kamp Smile

Det er helt gratis for dig.

/allan

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:10

Hej Esben.

Jeg har sendt dig en mail.

Hav en rigtig god dag :-)

Mvh.

Morten Aagaard Nielsen
http://www.e-c-s.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

jeg kan anbefale www.aboutweb.dk  de er ved at lave min nye hjemmeside og den ser flot .Smile

2  konkurrenteren webmaster har givet minus her , med han er utrolig dygtige , ham  fra www.aboutweb.dk  min ny hjemmeside han laver ,ham  fra aboutweb.dk  bliver ekstrem  flot

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jeg vil lige sige den der har givet mig minus er en der også giver tilbud på hjemmesider ., i denne tråd , super funktion at være plus medlem på amino.dk så man kan se hvem der giver minus og om der er skjulte hensigter , med denne minus karakter .

www.aboutweb.dk tilbyder mig den ny side der kommer op med mange funktioner , til yderste billige pris.

både egen booking til hver enkelte

log in til hver stripper og meget mere vent bare og se , han er rigtige dygtigeSmile

En konkurrenter webmaster gav minus i nederste indlæg

super med den nye funktion med amino.dk  plus medlem , så man kan se om der en hensigt med karakteren

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:21

Hej Mikael

Saa vil jeg sku gi dig 5 stjerner. Det er da for langt ude at give minus stjerne til dig fordi du anbefalder en webdesigner som du synes lavet et godt arbejde..

mvh anders

ps: hvem er det? nej det er nok bedst ikke at skrive det Wink

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

@Mikael Christiansen:

Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud. Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!

For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.

Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse. Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUs medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har! Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig. Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!

(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)

EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd. Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:42

Hej Esben

Alle de nævnte funkrioner kan laves i PHP, og alle CMS systemer kan bruges til siden, jeg personligt mere at Joomla kunne være fordelagtigt da det er bruger venligt. Som altid kan jeg tilbude at få siden op samt vedligeholden.

Jeg har sendt dig en mail, for at få siden helt smart vi det nok kræve lidt fra dig omkring hvilke funktioner i kunne tænke jeg siden skal have om det er flash eller AJAX, den beslutning skal i selv komme med.

Derefter kan vi lave alt det sjove og få siden op, samt senere vedligeholde den. til 150,- DkK i timen.

Hilsen Michael

Michel@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45

gweb:

@Mikael Christensen:

Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud. Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!

For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.

Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse. Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUs medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har! Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig. Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!

(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)

EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd. Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.

jeg vil aldrig vælge dem til mit fremtidige arbejde dem der giver minus i tråden , jo det er dårlige stil at webmaster går ind og give minus , kom med en kommentar , vis du har dårlige erfaring med ham

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:49

Læs hvad jeg skriver og tag stilling til det i stedet for at gætte på hvad jeg mener uden at læse mit indlæg. Negativ karma på vej igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54

gweb:

Læs hvad jeg skriver og tag stilling til det i stedet for at gætte på hvad jeg mener uden at læse mit indlæg. Negativ karma på vej igen.

Du skal ikke sætte www.aboutweb.dk i dårlige lys , så poster selvfølgelige et indlæg til jeg forstår dig , med du er en konkurrenter webmaster der giver minus forstår

, jeg er en ordblind og måske den bedste staver og til at læse store tekster , du laver store tekster, sammensatte tekster lave mellemrum ellers blander jeg ordene samme og forstår ingen ting , så jeg tager det meget som en  personlig hetz imod mig 

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)