@Mikael Christensen:
Så vil jeg godt træde frem og sige at jeg (blandt andet) har givet negative points. Og det har ikke en skid med denne opgave at gøre, jeg har ikke givet bud. Men jeg synes det er enormt dårlig stil at hænge "alle andre" ud i denne tråd. Med dit indlæg mistænkeliggør du alle andre webdesignere, og holder en beskyttende hånd over aboutweb, som om de er de eneste seriøse leverandører!
For det første siger du "en anden webmaster der også har givet bud", uden at sætte navn på. Det giver trådstarter en dårlig fornemmelse omkring ALLE, undtaget den leverandør du anbefaler.
Dermed ikke sagt jeg synes navnene skal ud i det fri, de der har givet negative points kan selv melde ud hvis det har interesse. Jeg ser det IKKE som formålet med at PLUs medlemmer kan se hvem der har givet minus at det skal offentliggøres i forummet - føj for dårlig stil du har! Det er et spørgsmål om at hvis du ikke mener dit indlæg har fortjent negative points kan du rette henvendelse PERSONLIGT, for at få afklaring hvis det er så vigtigt for dig. Hvis det sker gentagne gange uden nogen grund kan du tage den med en moderator, eller smide det i debatten. Den her stil synes jeg er latterlig og langt ude, og du har fået negativ karma af mig i alle dine indlæg i denne tråd som følge!
(PS: En webMASTER er en der administrerer en hjemmeside, en webDESIGNER, eller webUDVIKLEr leverer hjemmesider. Det er ikke det samme!)
EDIT: Desuden har jeg også tilkendegivet min mening om dine anbefalinger i en anden tråd. Det er da dejligt at du er tilfreds, men størstedelen af dine indlæg minder efterhånden om noget der udelukkende har til formål at spamme dine links overalt på amino.