Personligt synes jeg, at ASOS.com er den ultimative onlineshop inden for tøj og mode. De har både flotte videoer og mange forskellige søge-muligheder. Så den side er den, som jeg umiddelbart tænker på.
Jeg aner det ikke. Men hvordan måler du også brugervenlighed? Er det en subjektiv vurdering, eller skal det måles på konverteringen? Hvis sidstnævnte, så stemmer jeg på www.kondomaten.dk Deres konvertering er fuldstændig sindsyg
Jeg ville indstille bonaparte.dk - En meget clean designet side, uden forstyrrende grafiske elementer. Den er nem at navigere rundt på og dermed er det nemt at udføre lige præcis den handling man ønsker - ingen spildtid overhovedet i processen.
Og så lige en sidekommentar til kondomaten.dk - Synes den side mangler whitespace! Når ting står for tæt sammen bliver det meget nemt rodet og forvirrende at se på, hvilket jeg synes er gældene i dette tilfælde :)
Det link du har i bunden er der script virus på. "360 grader panoramabilleder og (Link med virus)
Mange tak! Jeg har fjernet linket her på Amino, og i morgen vil jeg prøve at finde ud af hvad dælen jeg kan gøre for at fjerne virus. Nogen ideer, så tager ejg meget gerne i mod det.