Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Udenlandsk Programør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Har hørt om folk der har fået lavet deres hjemmeside i udlandet og sparet nogle penge.

Er der nogle der kender noget til nogle firmaer man kan kontakte ?

Og kan det anbefales?

- På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Anders

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:15

Jeg kan hjælpe dig med kontakter i Thailand

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:17
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:47

Hej Anders,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Sender dig samtidig med en reference liste og du er velkommen til at kontakte dem for ris og rosSmile

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:58

Anders SM:
Og kan det anbefales?

Jeg har folk i Rumænien som er gode til selve kodningen/programmeringen af en hjemmeside, samt andre tekniske opsætninger. Det fungerer oftest rigtig godt, så længe jeg ikke forventer at de forstår selv det simpleste danske ord i et design (dvs at ALT skal forklares ordentlig på engelsk).

Modsat har jeg ikke særlig gode erfaringer med at sende design-udviklingen til østeuropæiske eller sydlige lande.
Design-stil, genre, visuelle tanker og så videre varierer meget fra land til land, og hvor det kan være let (for en som har erfaring i det) at definere krav til kodning, så er det straks meget vanskeligere at definere sine visuelle tanker.

Tidsmæssigt kan der være noget at spare for tiden, ved at sende opgaver til udlandet. Mange af bl.a. mine kunder i den grafiske branche har lige nu meget travlt og er booket langt ind i næste måned / flere måneder frem. De har problemer med enten ikke at kunne skaffe nok folk eller ikke ville ansætte flere.
Prismæssigt tror det er begrænset hvor meget du vil opleve at spare, så længe opgaven er på under 10.000,-

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:23

jeg bruger lige nu www.aboutweb.dk yderste billige pris da de laver min hjemmeside  , med udenlandske arbejdskraft

Dette er f.eks. i min nye side.

eget log in til hver stripper

Egen bookinformularen hvor de selv kan tilføje shows .

Blog til hver enkelte stripper

kalender til hver enkelte stripper andre kan se hvornår de er booket

rss - feed på siden

eget billedet galleri

kort hvor du kan se , hvor du kan book en stripper

nyheds side.

oversættelse dansk - engelske

køre billeder forsiden med alle stripper mand - kvind

mange flere ting lå i tilbudt , de billigste priser lå på omkring 80.000 kr . jeg fik på mine behov  af danske webmaster , da det er en yderste svær side ,

min ny side får under den  halve pris at en danske webmaster kunne tilbyde at lave det  ,

jeg havde reelt opgivet at finde en til min nye side og ville beholde den nuværende hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:45

Hej Anders

John larsen og jeg sidder med et team af folk der er Java og PHP udvikler, derudover arbejder vi med alt inden for JavaScript, XML, Flash og 3D. John har 33 års erfaring som udvikler og programmør. Hans kundskaber stræker sig fra de gamle nu uddøde programmer til AJAX.

Mig selv har været leder for I.T virksomhedder i de sidste fire år, og derfra har erfaring med projekt ledelse!

Vi besluttede at slå kludene samme da jeg indså, at med Johns viden (lokalt til tider manglende), kunne vi sammen tilbyde vopres kunder en unik service. Vi tilbyder vores kunder at de kan ringe på vores danske numre, vi svarer på dansk!

Og sidder på kontoret til dagligt sammen med vores udvikler, (somme tider lidt fest!ligt) så alle spørgsmål kan besvares effektiv og hurtigt.

Vores priser er fornuftige, vi beregner udfra 150.- DKK  på freelance opgaver af alle typer.

Kunne du tænke dig at vide mere så drop en email; michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen Michael

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:50

Anders SM:

Er der nogle der kender noget til nogle firmaer man kan kontakte ?

Og kan det anbefales?

Hej Anders

Jeg vil anbefale dig at bruge Amino Freelancer her får du mange bud også fra udlandet :)

Held og lykke

/allan

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:12

Hej Alle

Tak for alle tilbage meldinger.

Jeg skal være ærlig at sige så har jeg ikke nogen forretningsplan over projektet endnu.

Men det kommer der, i løbet af de næste par måneder.

Grunden til denne tråd er også lige så meget for at høre hvad det pris mæssigt kommer til at ligge i.

(og så er det jo også rart til den tid når det skal laves, at jeg ved hvad og hvem jeg skal vælge)

Jeg kan sige så meget det er en hjemmeside, hvor der skal være mulighed for at man kan ligge billeder op (både mig selv og besøgende).

Muligvis noget mulighed for noget profil. (ikke forstået som om det er noget dating agtigt noget) 

Så vil jeg gerne at hjemmesiden laves sådan at jeg skal kan opdatere den (uden at jeg kan koder og alt muligt)

Og så til slut kan jeg sige den skal finanseres af banner reklamer så der skal selvf. være mulighed for at de kan ligge der.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)