Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du et godt alternativ til Youtube?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminos,

Jeg får i morgen nogle små filmklip, hvor jeg fortæller noget om, hvad der er jeg går og holder foredrag om. Dem vil jeg vise på min hjemmeside, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvilken afspiller, der vil være bedst. Jeg synes ikke, at det ser helt prof. ud, at jeg bruger youtube, så hvis der var en logo-fri afspiller eller lignende, vil jeg bliver super glad (Det er jeg så også i forvejen... men... du ved... mere glad :-)

The answer is out there.

De bedste hilsener,

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy

Det du leder efter, er ikke et alternativ til YouTube, fordi så leder du efter Vimeo eller MegaVideo, og de gør det samme som YouTube, bare ikke lige så godt.

Du har brug for en flash-player af en art og her kan jeg klart anbefale JW Player. Det er meget nemt at sætte op, det kan se rimelig prof. ud, hvis du styler det lidt osv., og der er i det hele taget en masse muligheder. Dertil er det gratis, og der er ikke et irriterende logo, et eller andet mærkeligt sted :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:54

Hej Morten,

Mange tak for det rigtigt gode svar. Det ser helt sikkert ud til, at jeg skal bruge en flashplayer. Jeg kiggede lige på JW Player, og det ser jo godt ud. Det er jo umiddelbart gratis, men så må man ikke bruge det til kommercielt brug. Det kan jeg jo selvfølgelig løse ved at købe det, og jeg er generelt af den opfattelse, at andre skal belønnes for deres arbejde.

Men er der andre, der kender en god flashplayer, eller mener I også at JW Player er den bedste?

Tak tak

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:25

Det du mangler er Vimeo

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:34

Jeg kan anbefale Flowplayer - den har vi haft stor fornøjelse af til et par præsenationsvideoer. Du kan se et eksempel på det her, med deres ganske neutrale branding. (Bemærk: Der er lyd på videoen - så er du advaret. :))

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:39

Det Youtube og Vimeo også levere er hosting af videoerne. 

Hvis det er til professionelt brug ville jeg forslå 23video.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:48

Ikke for at hijacke denne tråd.
men er der ikke fordel ved at ha sine videor liggende på Youtube istedet for at have dem liggende lokalt ?

her mener jeg rent SEO messigt? 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:23

Jacob Ipsen:

Ikke for at hijacke denne tråd.
men er der ikke fordel ved at ha sine videor liggende på Youtube istedet for at have dem liggende lokalt ?

her mener jeg rent SEO messigt? 

Nej det hjælper ikke på seo, men det ser mere prof. ud når man har dem på youtube, for så vises de også ved søgninger (universal search)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:03

Tak skal I have, allesammen.

Og kom endelig bare med andre perspektiver såsom SEO fordele / ulemper. Jeg kan bruge det hele :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)