Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside - grafisk respons ønskes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har i en hast lavet en hjemmeside til vores nyeste projekt. Ladcykler. Siden kan ses her:

www.icykel.dk

Siden er ikke særlig god, så nu er vi ved at opdatere den. Desværre er ingen af os særlig gode grafikere
:(

Vi har lavet et udkast til den nye forside. Den er meget bedre, men synes stadig der mangler lidt, der giver siden det sidste løft inden den er i orden.

Er der nogen der vil give lidt feedback på den nye forside? Den kan ses her:

wideeyes.dk/temp/forside-1.jpg

Tak

Hilsen Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:48

Det nederste link virker ikke ? så man se jeres nye design

kontakt siden på www.icykel.dk virker ikke ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:51

Hej Morten.

Hverken jeres nye eller gamle design, er på ingen måde passende til den branche i sælger i. Til gengæld synes jeg jeres orange design, er meget flottere end det grønne.

Det er skam ikke dårlig grafik i har lavet, for det ser rimeligt ud, men det er bare ikke passende til branchen.  Når jeg tænker på en online cykel shop, så skal er den mere grå. Ikke al mulig grøn og orange farve, men forskellige nuancer af grå, er nok det bedst egnende i den branche. Hvis der endelig skal være en farve, skal det være den gule tilbudsfarve, med STORE bogstaver i overskriften.

Jeg ved godt at Martin altid siger at man skal skille sig ud fra mængden, men hvis man ikke forbinder jeres hjemmeside med en cykelhandler, så er det lige meget, fordi så er kunderne allerede væk.

Jeg håber du kunne bruge min konstruktive kritik - som sagt er designet flot, men det passer ikke ind :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:21

Mikael christiansen:

Det nederste link virker ikke ? så man se jeres nye design

Ja det kan ejg da godt se. Så er det jo svært at komme med kommentarer. JEg havde glemt www. foran, så her er den igen:

http://www.wideeyes.dk/temp/forside-1.jpg 

Mikael christiansen:
kontakt siden på www.icykel.dk virker ikke ?

Tusind tak. Det får vi lige nogen til at kigge på.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:24

Hej Morten

Tusind tak for din feedback.

Morten Kaltoft:
Hverken jeres nye eller gamle design, er på ingen måde passende til den branche i sælger i.

Kan jeg ikke få dig til at uddybe dine kommentarer? Er det noget du baserer på statistikker, farve-teori, målgruppeanalyser eller på egen mening?

Orange og grøn er nemlig (så vidt jeg har læst) de mest effektive "call to action" farver.

Jeg glæder mig til at høre fra dig igen Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:32

Hej

Genialt og succesfyldt med den grønne farve Yes

Jeg havde, selvom jeg ikke er grafiker, kørt hårdere på Zigo med flere billeder og lagt ladcyklerne ud i siden som to bannere. Ladcyklerne er lidt som "been there - done that" mens Zigo jo er enhver børnecheks skræk, - den får hurtigt ben at gå på.

Ærligt og ikke nedladende på nogen måde,snarere kærligt på den ærbare måde,  hvorfor ser man så lidt til Fotografen Morten med de gyldne snit, når der er så meget at fortælle med en cykel der er så hip, - og istedet så meget til amatørdesigneren Morten. Vel skal du lave tingene selv, men en hjemmeside er kun rammen, og den bemærkes ikke hvis fotografen folder sig lidt ud.

Men det kører for dig, talentet er der skam.

Michael 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

lidt mere billeder med ladcykler og de andre cykler , lig det i banneret , det er jo det i sælger .

jeg synes det er super billige priser Yes

Venstre menu lig lidt billeder ud der , det skaber lidt harmoni på siden ,der er jo intet derSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:25

Hej!

Et par bemærkninger:

1 - Efter min mening har I alt for mange skrifttyper igang. Én til logo, én til "Kundeservice" øverst til højre på forsiden, én til de orange "bannere" og én generel til tekst på siden. Det kommer hurtigt til at virke lidt rodet

2 - Synes orange og grå er fine farver. Signalerer friskhed og at det er moderne produkter....blot min personlige vurdering. Ikke baseret på nogle tests eller noget Smile

3 - Jeres "outlinede" logo forsvinder let på den lyse baggrund.

4 - Synes I skal få "shinet" jeres tabel op! Den ser lidt gammeldags ud i forhold til det jeg netop skrev med at farverne signalerer et moderne site....

5 - Og så lige til sidst.... smileys hører ikke hjemme på en seriøs slagsside. Gerne i debatter på Amino men ikke på en hjemmeside, hvor man forsøger at sælge produkter til kunden.

Håber det kan bruges.....

Held og lykke med det Big Smile

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:32

Jeg synes i har fat i noget af det rigtige på den nye forside. Men jeg savner at der bliver lidt luft mellem elementerne. Og i knapperne. Jeg synes det er ærgerligt at teksten "Klik og læs mere" i knapperne går fra kant til kant. Jeg ville nok skalere knapperne lidt så der kom luft på begge sider af teksten. Hvis i ikke selv kan skalere knapperne ned, skal jeg gerne lave en gratis til jer i samme stil som er til at justere på i f.eks. Photoshop.

Placeringen af knapperne er noget andet jeg synes kunne gøres lidt bedre. Jeg synes ikke det virker intuitivt at knapperne i bunden af siden linker til en side med mere info om en cykel langt højere oppe på siden. Jeg ville skære grundigt i teksterne og måske kun have 2 linjer for hvert produkt. Og så måske lave en kasse der ikke kun omkranser cyklerne, men fortsætte den lidt længere ned og tage knappen og 2-3 linjers brilliant tekst med.

Jeg har forsøgt at eksemplificere her: http://wulser.dk/images/cykler.jpg

Og så må jeg erklære mig hudløst enig med Creation Nation, hold jer endelig kun til en eller to skrifttyper. Det gør siden mere harmonisk at se på.

Håber det kunne bruges til noget.

Med venlig hilsen

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:28

Godaften til alle jer der har været så utrolig søde at tage et kig og komme med jeres respons.

Et STORT tak for det Big Smile

@ Michael (dyrebilen)
Ja ZIGO er smart og nyt, og de andre cykler er ikke noget der ikke er set før. Men det er også et helt nyt produkt, som ingen har kendskab til, så indtil den har bevist sit værd, så må den deles om pladsen med de andre Wink jeg ved nemlig der er et marked for de andre - mest pga. prisen!

Michael, jeg ville meget gerne bruge mange andre billeder. Og der kommer også mange flere billeder. Især på undersiderne. Produktbilleder, og i sær billeder af produkterne i brug, med børn i ladet etc :) Men lige nu arbejder jeg mere med video. Neden under de 3 bullet points, er det meningen at der skal indsættes en video. Jeg er ved at købe et videokamera, og så er det meningen af der bare skal laves en masse videoer. Dét tror jeg virkelig vil rykke.

Problemet ligger hos mig især i kunsten af at begrænse sig. Jeg vil så gerne fortælle en masse om produkterne. Forklare værdierne. Vise en masse billeder osv. osv. Men..... det bliver hurtigt rodet, og alt jeg læser fortæller at det skal være enkelt og overskueligt. Det er svært at

1) skabe tryghed
2) Lave Call-to-Action
3) skabe interesse
4) overbevise

.. og meget andet - når det samtidig skal være simpelt.

Har du et forslag til hvordan jeg kan nå disse mål med billeder, så fortæl fortæl fortæl Left Hug

@ Mikael
Ja der skal flere billeder til. Banneret for oven, bliver på et tidspunkt lavet til et flashbanner der kører i rotation, så der kommer flere billeder :) Og mht. venstre side, så kommer der et felt ind, med kundeudtalelser. Det skaber forhåbentligt lidt tryghed, samtidig med at der kommer lidt indhold i venstre side.

@ Maj-britt

Tusind tak for dine overvejelser. Kom gerne med flere af dem.

Jeg kan godt se hvad du mener med skrifttyperne. Det vil jeg prøve at ændre. Har du et forslag til hvordan? Logo'et må egentligt gerne være lidt diskret. Faktisk er logoet ikke særlig velovervejet, men blot indsat fordi der manglede lidt harmoni på siden, og så fordi jeg synes at netop den skrifttype var pæn. Til gengæld bryder jeg mig ikke om skrifttypen der hvor der står "kundeservice", men ved ikke hvad den skal byttes ud med.....

Tak for din kommentar med tabellen. Den lugter langt væk af amatørarbejde, hvilke den jo også er. Men vi forbedrer først forsiden, og så kommer undersiderne :)

@ Marin
Ja - skriftyperne skal der kigges på :)

Jeg kan godt følge dig i at der skal være ro omkring elementerne. Jeg kan også rigtig godt lide dit forslag med "klik og læs mere" teksten, og kan godt se pointen. Men ellers har jeg svært ved at se hvad man ellers kan gøre. Det eksempel du selv viser, hvor kasserne omkring produkterne er fjernet, synes jeg ikke er pænt. Men igen - hvis det virker, så er jeg ski** ligeglad med om jeg synes det er pænt! Det er svært....

jeg kan rigtig godt lide dine bullet points. Må jeg kopiere og bruge dem?

Mht. placering af "klik og læs mere" knapperne, så er det faktisk planen at de skal endnu længere ned. Jeg vil gerne have plads til en video neden under de 3 bullet points. Jeg kan godt se at der vil være langt til "mere info" knappen, men jeg tror inderligt på at video allerede på forsiden vil sparke røv i salget :) Og hvor dælen skal knappen ellers placeres? Den øverste billede / tekst boks skal selvfølgelig også være et link ind til de respektive produkter :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)