Godaften til alle jer der har været så utrolig søde at tage et kig og komme med jeres respons.
Et STORT tak for det 
@ Michael (dyrebilen)
Ja ZIGO er smart og nyt, og de andre cykler er ikke noget der ikke er set før. Men det er også et helt nyt produkt, som ingen har kendskab til, så indtil den har bevist sit værd, så må den deles om pladsen med de andre
jeg ved nemlig der er et marked for de andre - mest pga. prisen!
Michael, jeg ville meget gerne bruge mange andre billeder. Og der kommer også mange flere billeder. Især på undersiderne. Produktbilleder, og i sær billeder af produkterne i brug, med børn i ladet etc :) Men lige nu arbejder jeg mere med video. Neden under de 3 bullet points, er det meningen at der skal indsættes en video. Jeg er ved at købe et videokamera, og så er det meningen af der bare skal laves en masse videoer. Dét tror jeg virkelig vil rykke.
Problemet ligger hos mig især i kunsten af at begrænse sig. Jeg vil så gerne fortælle en masse om produkterne. Forklare værdierne. Vise en masse billeder osv. osv. Men..... det bliver hurtigt rodet, og alt jeg læser fortæller at det skal være enkelt og overskueligt. Det er svært at
1) skabe tryghed
2) Lave Call-to-Action
3) skabe interesse
4) overbevise
.. og meget andet - når det samtidig skal være simpelt.
Har du et forslag til hvordan jeg kan nå disse mål med billeder, så fortæl fortæl fortæl 
@ Mikael
Ja der skal flere billeder til. Banneret for oven, bliver på et tidspunkt lavet til et flashbanner der kører i rotation, så der kommer flere billeder :) Og mht. venstre side, så kommer der et felt ind, med kundeudtalelser. Det skaber forhåbentligt lidt tryghed, samtidig med at der kommer lidt indhold i venstre side.
@ Maj-britt
Tusind tak for dine overvejelser. Kom gerne med flere af dem.
Jeg kan godt se hvad du mener med skrifttyperne. Det vil jeg prøve at ændre. Har du et forslag til hvordan? Logo'et må egentligt gerne være lidt diskret. Faktisk er logoet ikke særlig velovervejet, men blot indsat fordi der manglede lidt harmoni på siden, og så fordi jeg synes at netop den skrifttype var pæn. Til gengæld bryder jeg mig ikke om skrifttypen der hvor der står "kundeservice", men ved ikke hvad den skal byttes ud med.....
Tak for din kommentar med tabellen. Den lugter langt væk af amatørarbejde, hvilke den jo også er. Men vi forbedrer først forsiden, og så kommer undersiderne :)
@ Marin
Ja - skriftyperne skal der kigges på :)
Jeg kan godt følge dig i at der skal være ro omkring elementerne. Jeg kan også rigtig godt lide dit forslag med "klik og læs mere" teksten, og kan godt se pointen. Men ellers har jeg svært ved at se hvad man ellers kan gøre. Det eksempel du selv viser, hvor kasserne omkring produkterne er fjernet, synes jeg ikke er pænt. Men igen - hvis det virker, så er jeg ski** ligeglad med om jeg synes det er pænt! Det er svært....
jeg kan rigtig godt lide dine bullet points. Må jeg kopiere og bruge dem?
Mht. placering af "klik og læs mere" knapperne, så er det faktisk planen at de skal endnu længere ned. Jeg vil gerne have plads til en video neden under de 3 bullet points. Jeg kan godt se at der vil være langt til "mere info" knappen, men jeg tror inderligt på at video allerede på forsiden vil sparke røv i salget :) Og hvor dælen skal knappen ellers placeres? Den øverste billede / tekst boks skal selvfølgelig også være et link ind til de respektive produkter :)
Hilsen Morten