Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig IT Produktion på fillipinerne søger "partner" fra Danmark...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Supersælgeren:
Så kr. 10.000 lyder ikke urealistisk for en meget meget dygtig mand.

Du kæmper med hele verden om Filippinsk arbejdskraft, hvis ikke du betaler der omkring for top notch udvikler så rejser de til Singapore, Hong Kong, USA eller Australien. Dem som man får til DKK 3000 - 4000 duer ikke når det kommer til tungt udviklings arbejde. Sådan er i alle tilfælde min erfaring.

Men drag nu dine egne erfaringer, og skulle det vise sig at jeg er forkert på den så send en mail for så gør jeg et eller andet helt forkert :-)

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:49

Hej Peter

læs lige hvad jeg skriver, jeg skal kun bruge folk til simpel implementeringer og ikke noget vildt tungt udviklingsarbejde :)

må jeg spørger hvad du laver og hvor du befinder dig henne ?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:29

Hej Supersælger,

du skal følge din mave fornemmelse og så se at komme i gang.

Jeg sidder i Manila, du kan læse alt om hvad jeg laver inden for IT www.1902software.dk

Ring når du er i Manila, så kan vi evt. mødes i en restaurant eller cafe.

Mvh

Peter

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 07:50

Hey Peter

du står ikke og mangler en sælger eller projektleder gør du ? :)

En evt. aftale om at arbejde hos dig sideløbende imens at jeg åbnede min egen virksomhed op ?

Din hjemmeside samt referencer er imponerende

mvh

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:55

Hej Supersælger,

Tak for det!

Hvis jeg bruger dig som sæger og du samtidig åbner konkurrende virksomhed, så løber jeg da vist en risiko for at de gode job smutter til Bohol eller har jeg misforstået noget her?

Mvh

Peter

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 08:04

Hej Peter

Du har en del ret i hvad du sige, men tænk nu på at leveomkostninger i Manila er 5 gange så høj som i resten af Phil.

Cebu er 3 gange over niveau som resten af Phil.

I Davao som er den hurtigst voksende by PT, ligger lønniveau langt under hvad der betales i Manila og du har stadigvæk adgang til nogle af de bedste folk

CDO og Gingoog City samt Butuan er byer med god stabil arbejdskraft og adgang til kvalitet uddannet personer, hvis du så ser på lønniveauet så kan du sige at 3.000 DKK i den del af Phil er en topløn.
Problemet er at mange(udlændinge) er skræmt fra forkerte rygter om at terror er en hverdagsting i de regioner, det er helt forkert, jeg har aldrig oplevet et eneste røveri og har været der siden 2006 (dog kun 5 mdr. ophold om året) og du har adgang til den flotteste natur samt får du lejlighed til at opleve den ægte hjerteglæde fra den lokale befolkning.

Jeg vil dog sige at have virksomhed i Manila er forkert, set i forhold til den ydelse kontra løn som modtages / gives. jeg vil til hver en tid forslå at rykke ud af Manila med sin virksomhed, evt. bibehold sit hus, da du ikke skal lagt væk fra Manila førend dine lønomkostninger er 30% laver.

Du har helt ret i at behandle sine medarbejder rigtig godt er et most, da du den vej får dig nogle gode stabile og loyale staff. Skat og pension vil jeg ikke komme ind på her, da det er meget politisk emne PT. I Filippinerne. Den kan vi tage i PM eller lukket gruppe evt. Smile

Det som er så ærgerligt i Phil er den omfattende korruption som findes og som slet ikke skjules, det forhindre en tilvækst i produktionsindustrien, hvis man ser over de seneste 10 år, så kunne Phil være på samme udviklingsniveau som Kina, men rigtige mange penge ryger ned i få lommer, mens en rigtig stor del står uden mulighed for uddannelse efter afsluttet grundskole ( 7 klasse). Det er jo rigtig ærgerligt da de fleste Filippiner er hårdt arbejdende folk, men det er for politisk at tage op her. Smile

Jeg vil dog sige til Supersælger, find et par virksomheder i DK og start med at arbejde som underleverandør, så har du dog altid lidt at lave når du flytter til Filippinerne

Mvh
Juul

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 08:12

Hey Peter

Det er slet ikke min stil at tage kunder fra andre og et nystartet firma som det jeg ønsker er jo slet slet ikke i samme klasse som dit er.

Det vil tage mig mange år at bygge sådan noget op som du har. Og jeg mener også vores målgruppe er vidt forskellig. Ikke at jeg ikke ønsker det du har, men jeg er også født realistisk :)

Det kunne jo være at jeg arbejder hos dig et år og du så går med i det firma jeg laver eller det kan være et job hos dig er så spændende at jeg glemmer alt om at blive selvstændig...

Jeg har sendt dig en ansøgning, så nu ligger bolden hos dig :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:37

Hej Juul,

Du skriver mange ting som lyder fornuftige.At the end of the day så er det jo også lidt et temperament spørgsmål, Gingoog City eller Butuan vil jeg f.eks ikke bo, du syntes det er dejligt sådan er vi jo heldigvis så forskellige :-).

Supersælger, hvor har du sendt CV'et...?

Mvh

Peter

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 10:45
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:46
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)