Hej Morten Vi er slet ikke uenige, måske misforstod du mit indlæg? Det er udmærket at supersælger vil arbejde fra Filippinerne, men fordi man har adgang til billig arbejdskraft er det ikke ensbetydende med at man får kunder i butikken, da som du selv siger, Folk vil kende kvaliteten af den ydelse der betales for. At finde dygtige medarbejder er klart det sværeste i Filippinerne ( set med dansk arbejdskultur), Det at have milestones, arbejde med deadlines osv. er ikke altid noget folk har prøvet gennem deres uddannelse og det skal læres som en del af "sit arbejde" Hvis supersælger skal være afhængig af en sælger i DK, så bliver hans ydelsesområde ”dyr” frem for at henvende sig som underleverandør for eksisterende webbureau. Gennem dette underleverandør arbejde, viser han at han kan klare rollen som projektleder, og med tiden kan han klare sig på sit navn alene. Du siger det jo selv, at du aldrig vil søge efter folk gennem google, da du vil have sikkerhed for kvalitet i arbejdet mod betaling. Det er jo netop det jeg siger, hvis folk kun gik efter den billige pris så fandt de folk gennem søgning på google og lod være med at bruge sit netværk.
Mvh
|
Hej Morten
Jeg er en ren "slavepisker" og skal nok sørger for at der er arbejde til mit personale, men behandler dem naturligvis godt så de kommer igen dagen efter :) . sproget er intet problem min kone er jo fillipiner og taler danskog fillipinsk naturligvis... og ellers er fillipinerne 3 verdens største engelsk talende land :)
Pt. arbejder jeg i samme branche i østen og har lært der at spotte medarbejder via nogle test de skal lave til jobsamtalen...så naturligvis er der en udfordring der, men der bor jo 12 millioner mennesker i hovedstaden Manilla og arbejdsløsheden er temmelig høj.
Så pontialet er stort.
Omkring det ekstra led der gør det dyrere er jo netop en sikkerhed for, at man ønsker at handler internationalt til en fornuftig konkurrence dygtig pris. ..
Vi har fornydeligt handlet med en fra Indien som kunne alt indenfor link building.... han snød os for en del dollars........ selvom han var billig.....
PS: tak for alle de supergode indput og ja har læst din mail og har også svaret tilbage....