Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D-billeder - ved du noget om branchen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal igang med min første leverandørrapport, hvor jeg vil belyse en bestemt branche. Jeg skal have styr på mange ting såsom priser, antal udbydere, serviceniveau, leveringshastighed mmm. Hvis du kender til branchen - enten fordi du har været ansat et sted eller har et firma som kan levere ydelksen/produktet - vil jeg derfor meget gerne høre fra dig.

Jeg forventer at tage fat i 10-12 leverandører og sammenligne dem på kryds og tværs hvorefter virksomheder kan købe rapporten. Den skal kunne bruges som et beslutningsværktøj, men uden at nævne navne. Virksomhederne kan efterfølgende for en beskeden sum få oplyst navne og mine anbefalinger, således at de får fat i den rigtige leverandør i første forsøg.

Håber at høre fra nogle kompetente og dygtige leverandører af 3D-billeder.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:50

Hej Michael

De fleste sender sådanne opgaver ud af landet, vi laver en del ting i 3D, og sidder i Bangkok, Thailand, som altid er det opgavens størrelse der bestemmer leverings tiden.

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.com

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 11:58

Jeg har tidligere fået lavet en 3D animation i DK hos http://www.3dgrafik.dk/ . De er dygtige til 3D men også lidt dyre i drift.

For nyligt fik jeg anbefalet www.click-house.com til 3D - et indisk firma med danske ejere og danskere på kontoret i Indien. Efter sigende kan man få udført 3D til indiske priser hos dem.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 09:31

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig for yderligere info omrking 3D gennerelt. Jeg har mit eget 3D bureau og har de sidste mange år arbejdet for nogle af de største Visualiserings aktører i skandinavien og har så i dag mit eget.

Den med indien og outsourcing gennerelt har jeg prøvet af flere omgange i de firmaer jeg har været i gennem tiden, og jeg vil ikke sige at det er udpræget succes.

Ja de er billige, men jeg har også oplevet en hel del problemer omkring kommunikation, selv om jeg havde direkte kontakt med østen, så var der ALTID oplysninger der gik tabt, blev misforstået eller også kunne de ikke følge den skandinaviske stil/look når det gjalt indretning og stil. Selv efter at der stod en dansker bag stolen i Vietnam var det et problem.

Så er der responstiden på kritik/ændringer osv..Det var også et konstant problem for når jeg sad på min pind i DK så lå de og sov i Østen og omvendt. Og der gik der en masse dyre timer spildt som kunne være klaret med en hurtig mail eller et telefonopkald herhjemme. Jeg ved også at de fleste kunder gerne vil holde status møder som i alle andre brancher og det er lidt problematisk.

Jeg har udemærket forstået at det åbentbart også går den vej for grafikken mht outsourcing, men jeg synes bare det er synd og skam at man udvidsker det danske 3D miljø når man sidder med nogle af de bedste 3D grafikere i Norden. Skandinavien er nogle af dem der er længst fremme med hensyn til visualisering og det skulle vi helst blive ved med at være....

Når det så er sagt :)

Så må du meget gerne kontakte mig for yderligere info omkring dine spørgsmål til branchen og jeg vil prøve at svare efter bedste evne.

Søren, 3D Grafiker

Mobil -  50506693
Mail   -  info@underdogmedia.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)