Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartstilbud på SEO til Aminoer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg er netop sprunget ud som fuldtidsselvstændig med min SEO-forretning (som nævnt her i mit Jantetæsker-indlæg).

For at sætte handling bag ordene om, at jeg er taknemmelig for al den inspiration og de kontakter Amino har givet mig, er her et opstartstilbud til jer aktive Aminoer.

Min standardpris er 750 kr + moms i timen. Hvis du henvender dig indenfor den næste uge (dvs. senest søndag d. 17. januar), får du et tilbud med en timepris på 600 kr. + moms i stedet.

Kontakt mig via privat besked herinde, mail på frank@synligesider.dk eller på telefon 29 88 09 22, hvis du har et projekt, som du har brug for hjælp til.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:07

Ønsker dig held og lykke med forretningen.

De bedste hilsener

Finn

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:45

hvorfor præsenterer du ikke nogle referencer eller lign her eller på din web side? det er måske svært at få folk til at smide 600-750kr plus moms efter et "blankt" ansigt vel og mærke pr time!

ikke fordi prisen er dårlig men mere fordi du selv giver udtryk for at det har været en deltidsbeskæft indtil nu og ja så er du enten populær eller modig :-) men det har du jo efterladt til folks egen fortolkning :-)

Ja jeg ville nok ikke lade folk tolke i det selv, da der findes mange mange seo folk her på forumet både olympiske og ja ligefrem ødelæggende hehe

Mvh Omar og god vind i sejlene til dig Frank :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:05

Cool gjort Frank. 

Jeg ønsker dig al held og lykke med det. Yes

Må SEO  ånden være med dig ;)

Kristian Ole Rørbye

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:08

Hej Omar,

Forståelige indsigelser.

Pt. er mine referencer primært mine utallige indlæg herinde med kvalificeret hjælp til folks SEO-spørgsmål.

Som jeg ikke har lagt skjul på, har SEO været en deltids/hobby-ting for mig indtil for ganske kort tid siden. Jeg har i den periode kun taget ganske få eksterne kunder ind. Det betyder, at jeg ikke kan præsentere nogle referencer fra den periode.

Jeg har pt. langt flere kunder i butikken, men der skal jeg lige nå at levere nogle gode resultater, før jeg kan bede nogen om at stille op som referencer.

Så ja, jeg forventer at folk fra Amino har lyst til at hyre mig på baggrund af mine mange kvalificerede indlæg herinde, den vidensdeling og demonstration af mine evner, der finder sted på min blog om SEO, og så selvfølgelig mit vindende væsen i almindelighed Smile

At jeg ikke er helt blank og vel har opnået en vis anseelse herinde, kan man f.eks. se i gæstebogen på min profil, hvor Jimi Hove skriver "Mine varme anbefalinger går hermed til Frank Hellerup Madsen angående hans SEO arbejde. Ikke noget med at fedte rundt med hvad der nu kunne være løsningen. Den kommer i første hug. Professionel og med en stor lyst til at hjælpe".

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 01:45

Hvad referencer angår, kan jeg da nævne, at Frank lige har lavet en meget grundig SEO-rapport for os på Posterland.dk, hvilket vi har været meget tilfredse med. Der er virkelig nogle ting at tage fat på for os.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:04

Jeg vil også give Frank mine varmeste anbefalinger på baggrund af hans indlæg herinde. Efter min bedste overbevisning er der rigtig mange virksomheder/webshops, som meget hurtigt vil kunne tjene de 600/750 DKK som Frank koster pr. time hjem igen.

Held og lykke!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)