Nej, sådan arbejder vi ikke - som udgangspunkt tror vi selvfølgelig på vores kunders potentiale. |
Du må godt smide lidt info til mig.
Mvh Lars
Nej, sådan arbejder vi ikke - som udgangspunkt tror vi selvfølgelig på vores kunders potentiale. |
Du må godt smide lidt info til mig. Mvh Lars |
Som udgangspunkt, ja - vi har dog lidt færre vægtgrupper. |
Det er hermed sendt. |
Jeg hører gerne fra dig.
Jeg går og barsler med lidt forskellige planer, og hvis de bliver til noget, kunne det blive interessant for mig. Kan jeg forvente, at der kommer track and trace ? Mvh Glenn Nielsen |
Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.
Som tidligere nævnt har vi en webbaseret løsning klar indenfor nogle uger. Men når det er sagt, så koster en Edi-Soft løsning i gennemsnit mellem kr. 12-15.000 kroner (inkl. første års licens), så beløbet er en del lavere end dine tal. Der er under alle omstændigher tale om et beløb, der er tjent hjem på kort tid for de fleste.
Det ville jeg gerne, men jeg kan ikke vedhæfte PDF-filer (så vidt jeg ved).
Ved 5.000 pakker nej, ved 50.000 pakker måske, men ikke sandsynligt. Generelt giver vi ikke individuelle rabatter på vores priser - de er lave i forvejen og vi giver med dette tilbud mindre webshops mulighed for at få/tilbyde gode priser, og eftersom vi i forvejen har gratis afhentning er der ikke så meget at handle med. |
Ja, indenfor ganske få uger er track & trace køreklart. |
Det er hermed sendt. |
Emil; hvilken e-mail adresse skal jeg sende materialet til? |
smid endeligt lidt info til mig.
|
Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.