Da jeg først bevægede mig indenfor på Amino var det som følge af nogle søgeresultater på nogle SEO-relaterede søgninger. Jeg fandt en guldgrube af viden, og efter noget tid kunne jeg skifte rolle og selv bidrage aktivt herinde. Her små 2.000 indlæg senere er der så sket noget. Amino har været med til at vække den slumrende iværksætterdrøm, som ellers var begravet. Jeg havde det fint som økonom i jobs med fast indtægt og havde ikke i mange år haft tanker om at skulle starte som selvstændig. Men pludselig bød lejligheden sig. Omstændighederne var de rigtige og nu sker det. Jeg springer ud som selvstændig på fuld tid fra nu af. Min hobby og altoverskyggende deltidsinteresse skal nu være mit levebrød. Selvstændig SEO-konsulent hedder min titel vel. Eller den kan hedde "enehersker" i eget firma. For nu står jeg selv for det hele. Træffer alle beslutningerne og bærer alt ansvaret på egne skuldre. Og jeg elsker fornemmelsen! Jeg har bevæget mig væk fra det sikre, ud på det dybe vand og ind i de "ægte" Aminoers rækker. Tag vel imod mig og min nye status. (Og tak til Thorborg for at have fundet på Amino og til alle jer gode Aminoer, jeg er blevet inspireret af undervejs.) |
Tillykke med det.
Som mangeårig iværksætter under jeg dig gerne fornøjelsen af alle de mange spændende ting du nu kommer til at opleve, - kedeligt er det ihvertfald ikke at være selvstændig erhvervsdrivende.
Jeg fornemmer klart på dine indlæg, omend vi ikke kender hinanden som sådan, at du vil klare dig godt.
Med ønsket om alt godt i fremtiden, giver jeg dig fem stjerner for din beslutning,
Michael