Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springer ud som selvstændig

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Da jeg først bevægede mig indenfor på Amino var det som følge af nogle søgeresultater på nogle SEO-relaterede søgninger. Jeg fandt en guldgrube af viden, og efter noget tid kunne jeg skifte rolle og selv bidrage aktivt herinde.

Her små 2.000 indlæg senere er der så sket noget. Amino har været med til at vække den slumrende iværksætterdrøm, som ellers var begravet.

Jeg havde det fint som økonom i jobs med fast indtægt og havde ikke i mange år haft tanker om at skulle starte som selvstændig.

Men pludselig bød lejligheden sig. Omstændighederne var de rigtige og nu sker det. Jeg springer ud som selvstændig på fuld tid fra nu af. Min hobby og altoverskyggende deltidsinteresse skal nu være mit levebrød.

Selvstændig SEO-konsulent hedder min titel vel. Eller den kan hedde "enehersker" i eget firma. For nu står jeg selv for det hele. Træffer alle beslutningerne og bærer alt ansvaret på egne skuldre.

Og jeg elsker fornemmelsen! Jeg har bevæget mig væk fra det sikre, ud på det dybe vand og ind i de "ægte" Aminoers rækker.

Tag vel imod mig og min nye status.

(Og tak til Thorborg for at have fundet på Amino og til alle jer gode Aminoer, jeg er blevet inspireret af undervejs.)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:17

Tillykke med det.

Som mangeårig iværksætter under jeg dig gerne fornøjelsen af alle de mange spændende ting du nu kommer til at opleve, - kedeligt er det ihvertfald ikke at være selvstændig erhvervsdrivende.

Jeg fornemmer klart på dine indlæg, omend vi ikke kender hinanden som sådan, at du vil klare dig godt.

Med ønsket om alt godt i fremtiden, giver jeg dig fem stjerner for din beslutning,

Yes

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:19

Tillykke Frank! jeg er dybt dybt missundelig på at du har kunne være så heldig at hoppe ud som 100% iværksætter/selvstændig! Det er flot at du tør! Jeg ser selv frem til den dag jeg kan droppe mit lagerarbejde og sidde og drive min virksomhed 110%.

Tillykke endnu engang!! Missunder dig! :P

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:23

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!

Fuck jeg misunder dig Big Smile

Fedt Frank, ønsker dig held og lykke, det må være en fantastisk følelse!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:42

Tillykke Frank! Jeg er sikker på, at du får succes, for du er jo knalddygtig!

Jeg håber stadig vi ser dig her, selvom du nok får lidt travlt nu, hmm Cool

Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:26

Tak for hilsnerne, folk.

Jeg kan love jer, at det bobler i maven for tiden, krydret med nogle sommerfugle der flyver rundt.

Jeg skal gøre mit bedste for fortsat at være aktiv herinde på Amino, men det kan måske blive lidt svært at holde helt samme aktivitetsniveau fremover. Det må tiden vise.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:37

Super ;o)

Tillykke med det. Så er det bare om at fyre den af Big Smile

Håber snart at jeg følger i dine fodspor (dog ikke mht seo)....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:41

Stort tillykke med beslutningen! Det bliver jo super spændende, men først og fremmest fedt :-)

Håber, at jeg kan tage samme beslutning en dag og blive fuldtids-iværksætter.

Pøj pø med det hele

/Tommy

Hej med dig :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:42

Hej Frank,

Stort tillykke med beslutningen.

Velkommen i de selvstændiges rækker - her ude på det dybe vand.

Held og lykke (selv om det jo ikke gør det alene Skype-Wink ) med din nye status.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Hej Frank,

Sådan skal det gøres. Jeg tog selv springet 1. januar - og har indtil nu kun nydt godt af det. :) Det er en helt anden og meget behagelig verden. God vind til dig.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)