Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drukner i Udgifter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En veninde og jeg har fået en ide til en webportal - en fantastisk ide syns vi! Men vi er ved at drukne i udgifter til programmør, designer, host, betalingssystem, PBS, advokat som skal lave forretningsbetingelserne osv....

Vi er begyndt at frygte at vores ide ikke kan blive til noget pga ovenstående udgiftsposter....

Er der nogle der kan komme med ideer til hvordan man kan spare på nogle af udgifterne? Især udgifterne til advokat (som skal udarbejde forretningsbetingelserne) og betalingsdelen er store..både startudgiften og den månedlige udgift er tung...

Håber at høre nogle ideer og erfaringer fra andre...

Takker :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:08

Forretningsbetingelserne?

Altså dem ud til brugerne? Hvis ja, så få inspiration på nettet og skrive konkurrenternes om.

Programmør/Design kan være mere problematisk, afhængigt af hvilket aftaler der er indgået, om nogen. Og om I løbende har ændringer der skal laves eller om der er designet en skabelon som han/hun skal arbejde ud fra.

PBS er hvad det er.

Host kan også ændres, med mindre I er så uheldige at have investeret i noget som Scannet eller lignende hvor de tager en bondegård for ændringer.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:09

Kunne det tænkes at i kunne lave noget af det selv ? - fx. forretningsbetingelser...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:11

Hej SeMyArt

Smid mig lige en mail med info

så har jeg helt sikker noget du kan bruge angående hosting og forretningsbetingelser

info@teamss.dk

Mvh.

Brian Nielsen

Tilmeldt 10. Jan 10
Skrevet kl. 21:20

Tak for dit svar...

Ja, vi kunne godt skrive nogle sætninger ned selv...men vi er lidt nervøse for om det er "godt nok". Vi vil gerne dække os ind mod at kunne komme i klemme rent økonomisk hvis noget skulle ske...hmm.. altså vi skal være formidlere af produkter som sælgere sætter på vores site og som købere så kan købe...ok blev lidt kringlet...men pointen er at vi skal sikre at SÆLGEREN hæfter for fejl og mangler og løsdele der kan skabe et ban...osv osv osv...

Smile

Tilmeldt 10. Jan 10
Skrevet kl. 21:33

Hov..det blev noget sludder det sidste...Hvad jeg ville skrive var, at vi ønsker at sikre, at SÆLGEREN står som ansvarlig for produkternes stand og er ene ansvarlig hvis ikke produkterne er i orden ....Stick out tongue

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:36

I kunne jo prøve at outsource noget af udviklingen. Timepriser på udviklere er der meget at spare på.

Mit råd ville være at launche også selvom i ikke har alle ting på plads. Se bare Martin T og Amino her. De launcher services hele tiden og det er tydeligt at det går hurtigt med at få dem ud og designet fx ikke harmonerer på tværs de forskellige services. Det vigtigste er at få betalende kunder i butikken så hurtigt som muligt, ellers er det bare en god ide som igen bruger!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)