Hej alle, Jeg har planer om at få lavet mig en personlig blog, der omhandler mig og mine projekter. Til dette skal jeg bruge et godt domænenavn, og her kunne jeg godt bruge noget hjælp. Dette har været svære at finde end forventet. Jeg ser helst at domænenavnet relatere til mit eget navn - Alexander Langhede Andersen. Jeg har hele tiden ønsket at bruge langhede.dk, men dette har desværre været optaget. Den tidligere ejers ejerskab af domænet udløb dog her d. 12/31-09, men det skal stadig være suspenderet i tre måneder inden jeg kan købe det. Det er lang tid, og jeg vil gerne i gang inden, så derfor søger jeg nu efter alternative navne. Jeg har selv overvejet to andre typer. Det ene er langhede.com, langhede.nu eller lignende. Altså det samme navn, men bare i en international version. Jeg har også overvejet navne som f.eks. alanghede.dk eller alandersen.dk. Dette er altså også et personlig relateret navn i dk-version. Hvad vil I anbefale? Er der noget, som jeg skal være opmærksom på i forbindelse med valget? Har I andre forslag til navnet? Jeg søger ikke kun oplysninger om, hvad I mener lyder bedst, men også det tekniske bag. Det kunne f.eks. være om fordele og ulemper ved et internationalt domæne og dansk domæne. Jeg ser frem til at høre fra jer! Mvh. Alexander |
ProjektLanghede