Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smarteste domænenavn til personlig blog?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har planer om at få lavet mig en personlig blog, der omhandler mig og mine projekter.

Til dette skal jeg bruge et godt domænenavn, og her kunne jeg godt bruge noget hjælp. Dette har været svære at finde end forventet.

Jeg ser helst at domænenavnet relatere til mit eget navn - Alexander Langhede Andersen. Jeg har hele tiden ønsket at bruge langhede.dk, men dette har desværre været optaget. Den tidligere ejers ejerskab af domænet udløb dog her d. 12/31-09, men det skal stadig være suspenderet i tre måneder inden jeg kan købe det. Det er lang tid, og jeg vil gerne i gang inden, så derfor søger jeg nu efter alternative navne.

Jeg har selv overvejet to andre typer. Det ene er langhede.com, langhede.nu eller lignende. Altså det samme navn, men bare i en international version.

Jeg har også overvejet navne som f.eks. alanghede.dk eller alandersen.dk. Dette er altså også et personlig relateret navn i dk-version.

Hvad vil I anbefale? Er der noget, som jeg skal være opmærksom på i forbindelse med valget? Har I andre forslag til navnet?

Jeg søger ikke kun oplysninger om, hvad I mener lyder bedst, men også det tekniske bag. Det kunne f.eks. være om fordele og ulemper ved et internationalt domæne og dansk domæne.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Mvh. Alexander

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:57

ProjektLanghede

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:04
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

personligt kan jeg ikke huske lange domæne navn tag et der er nemt at huske f.eks.  a-Langhede.dk eller andet kort navn der er nemt at huskeSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 23:17

Mange tak for forslagene. De er gode! Smile

Jeg har det dog personligt ligesom Mikael - jeg vil helst have et forholdsvis kort navn.

Kom endelig med flere forslag. Smid også gerne en kommentar til mine overstående eksempler på domænenavne.

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:04

Jeg åbner den lige igen Smile

Mvh Alexander

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:11

Xanders.dk

Domænet er ledigt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:29

Tak for buddet!

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 14:30

Hej igen,

Jeg overvejer lige nu mest domænenavnet langhede.com, da jeg synes, at det er nemt at huske samt det er det, der minder mest om min favorit - langhede.dk, der jo er optaget.

Desuden vil jeg jo så altid kunne købe langhede.dk, når det bliver frit om et par måneder, og så lave et godt sammenspil mellem de to domæner.

Jeg har dog en lille spekulation omkring langhede.com. Min blog vil udelukkende være på dansk, og derfor kan det måske virke lidt besynderligt med en dansksproget hjemmeside på et internationalt domæne. Hvad synes I om dette?

Jeg hører fortsat gerne andre bud, hvis I skulle have nogle Smile

Mvh Alexander

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:44

Alexander Langhede Andersen:

Desuden vil jeg jo så altid kunne købe langhede.dk, når det bliver frit om et par måneder, og så lave et godt sammenspil mellem de to domæner.

Overvej at skrive dig på venteliste hos DK-Hostmaster, så du ikke misser det, fordi en anden når at købe det ;) Det koster 75 kr pr år at være skrevet på ventelisten...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)