Ja som overskriften siger, skal man virkelig tage røven på folk for at kunne sælge noget?
som princip for mig kører jeg mine ting på et ærligt måde, og det betyder meget for mig at give både kunden men også samarbejdspartneren en god indtryk og oplevelse af mig, men det ender en gang i mellem med at jeg bliver taget røven på.
Men kan det virkelig passe at man skal tage røven på folk, og stadig virke fair? eller er det måske mig der er en elendig sælger?
Der er jo mange sælgere der er ansat ''til og tage røven på folk'', men jeg tvivler på det er alle, og jeg har også min tvivl om hvor vidt man SKAL gøre det for og sælge sit produkt/ydelse.
Jeg sælger selv bla. rengøringsartikler, og på det marked er der rigtig mange sælgere der ringer til de forskellige firmaer hver dag, kun for og tage røven på dem!
Men jeg syntes da man er en rigtig sælge, i det øjeblik man kan sælge en varer UDEN og svindle.
Ja som overskriften siger, skal man virkelig tage røven på folk for at kunne sælge noget?
som princip for mig kører jeg mine ting på et ærligt måde, og det betyder meget for mig at give både kunden men også samarbejdspartneren en god indtryk og oplevelse af mig, men det ender en gang i mellem med at jeg bliver taget røven på.
Men kan det virkelig passe at man skal tage røven på folk, og stadig virke fair? eller er det måske mig der er en elendig sælger?
Prøv at beskrive hvad det er du sælger og hvordan du mener du er blevet taget ved "røven". Ellers kan du jo ikke få en konkret vurdering.
Der er jo mange sælgere der er ansat ''til og tage røven på folk'', men jeg tvivler på det er alle, og jeg har også min tvivl om hvor vidt man SKAL gøre det for og sælge sit produkt/ydelse.
Jeg sælger selv bla. rengøringsartikler, og på det marked er der rigtig mange sælgere der ringer til de forskellige firmaer hver dag, kun for og tage røven på dem!
Men jeg syntes da man er en rigtig sælge, i det øjeblik man kan sælge en varer UDEN og svindle.
Håber du kan bruge det til noget ;)
Ja nemlig. Jeg deler 100% den samme holdning som dig.
Jeg bliver bare meget frustreret når jeg skal til at booke en kunstner ud til en kunde, som freelance booker. Jeg har en aftale med et booking selskab om alt det som jeg trækker i hus for ham skal gå igennem mig, i og med at det er min kunde, men fordi kunden ikke syntes om prisen som mig og bookeren har aftalt, og som jeg har givet kunden, ringer kunden direkte til artistens booker, og uden at tænke sig om vores aftale, giver bookeren den samme kunde en anden pris og booker udenom mig, og først bagefter kommer i tankerne om at det er min kunde.
Og jeg er for god af mig til at gå ind og kræve en provinsion alligevel.
Men det nager mig helt vildt når det sker, og det sker rimelig tit i branchen har jeg erfaret.
En god sælger har en høj fortjenested , ja jeg har engang sidet snakket med en af disse telefon sælger , der snakker godt for sig blev så meget overtalt , at det har gået mig flere år at komme udad den gæld på flere 100.000 kr da man tror på næsten alt ,
for hvem lyver? man siger bare ikke det hele
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
En god sælger har en høj fortjenested , ja jeg har engang sidet snakket med en af disse telefon sælger , der snakker godt for sig blev så meget overtalt , at det har gået mig flere år at komme udad den gæld på flere 100.000 kr da man tror på næsten alt ,
for hvem lyver? man siger bare ikke det hele
det så pisse surt sådan noget mand!
tror bare jeg må lærer at sætte bedre krav og grænser end jeg gøre nu. for mig handler det om at alle er tilfredse, men det holder sku egenligt desværre ikke i længden.