| og i behøves ikke at give penge, vi gør det for iværksætternes skyld så i kan komme videre og en lille tak besked på jeres side ville være nok:-) | 
Det lyder rigtig godt. Hvad skal du have for at undervise os 1 dags tid... eller hvor hurtig vi nu kan gøre det :o) Hvor holder du til?
Der er rigtig mange som har skrvet, så vi vil lige høre hvad det koster. Og tusind tak for din ros. Det er jo hårdt arbejde at gøre ens webshop flot. Vi tager selv alle billeder og har sat hele siden www.1001perle.dk op - men hænger ligesom fast nu, og vil gerne op på et højere niveau.
Hilsen Marie

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

. Jamen det er bare en projekt vi skal have, vi får ikke penge for det, vi får penge for at leje lokaler. Jamen ok så finder vi ud af noget næste uge no problem... Ja du tænker det mærkeligt.... Jeg kan se her de fleste her vil tjene penge på en ny begynder og det går fam'e ikke!   Vi skal hjælpe hinanden igang ... Eller er det mig der har misforstået siden:-)))   Vi er bare engler marie:-)..
  . Jamen det er bare en projekt vi skal have, vi får ikke penge for det, vi får penge for at leje lokaler. Jamen ok så finder vi ud af noget næste uge no problem... Ja du tænker det mærkeligt.... Jeg kan se her de fleste her vil tjene penge på en ny begynder og det går fam'e ikke!   Vi skal hjælpe hinanden igang ... Eller er det mig der har misforstået siden:-)))   Vi er bare engler marie:-).. Marie jeg har lige været på en af hjemmesiderne som har  sat sin pris på:
Marie jeg har lige været på en af hjemmesiderne som har  sat sin pris på:   

Opret bruger
Opret bruger