Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem økonomistyring med pdf bilagshåndtering

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi bruger og er tilfredse med SummaSummarum, dog er der en ting der er besværligt:

Vi kører med pairløst bilagssystem, dvs. vi scanner dem ind og gemmer dem som PDF, det er lidt besværligt når de ligger ved siden af Summa som "bilagsnr.pdf", det ville være smartere hvis de kunne knyttes/importeres til den relevante post i Summa.

Jeg ved at SummaSummarum ikke kan dette, men findes der er økonomisystem der kan det, uden at det bliver for dyrt og besværligt at bruge?

Vi er 2 i virksomheden og det er et ApS, vi bruger ikke online handel og har et par 100 bilag om måneden max (primært konsulent-virksomhed)

Kender i noget?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:49
Tilmeldt 10. Jan 10
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 14:56

Tak for dit svar, Inden jeg går igang med at prøve det:

Er der mulighed for at være flere logget på systemet på samme tid?

Er det nemt at designe faktura?

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:15

Så længe alle har hvert deres login, kan der være lige så mange logget på systemet som du har logins til.

Jeg har ikke prøvet om du kan have flere personer logget på med samme login, men det er vel heller ikke meningen.

Design af faktura mener jeg er meget let, de har skabeloner du kan tage udgangspunkt I, eller du kan designe helt fra bunden hvis du skulle få lyst til det.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:18

Det mener jeg bestemt du kan med Aesiras. Jeg forventer at jeg skal bruge samme funktion her i det nye år.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:20

Jesper_nyit:

Tak for dit svar, Inden jeg går igang med at prøve det:

Er der mulighed for at være flere logget på systemet på samme tid?

Er det nemt at designe faktura?

Hej

Vi er kun to der bruger det (med samme login og udover vores revisor) og jeg går ikke udfra at vi gør det samtidig, men da det er en web applikation kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen for at være logget på samtidig (med samme login). Hvis i har hvert jeres login, kan I godt være logget på samtidig.

Jeg har ikke prøvet at ændre i fakturadesignet.

Tilmeldt 10. Jan 10
Fra  Nyit.dk ApS Skrevet kl. 15:22

Jeg har prøvet Aesiras.. det er godtnok temmelig rodet at finde rundt i, når man kommer fra SummaSummarum.. jeg droppede Aesiras igen..

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 17:11

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:49

Hej,

Jeg vil også klart anbefale jer e-conomic, så slipper i også for at gøre arbejdet 2 gange, da bilagene scannes også bogføres direkte i e-conomic, ved at bilagene vises på skærmen samtidig med de bogføres.

Og e-conomic sørger jo for backup så bilagene ikke forsvinder :)

DBH Martin

Fra Vanløse
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:19

Hej Jesper

Klart vil jeg også anbefale e-conomic til det brug. Deres pris er for tillægsmodulet til scanning af bilag kun 49 kr./md., og du har jo 14 dages mulighed for at prøve systemet. Selve bogføringen inkl tilknytning af bilag er simpel, tilretning af fakturalayout er en anelse mere kompliceret, dog ikke mere end at det kan lade sig at gøre med et minimum af indsats.

Endnu en fordel er, som andre påpeger, at man gratis kan give sin revisor adgang til bilagene. Det gør det ulige lettere at udveksle oplysningerne istedet for at skulle sende rapporter eller filer!!!

Jeg er dig gerne behjælpelig i valget af regnskabssystem, hvis du har brug for det...

De venligste hilsner,

Peter Skjerning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)