Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken mobil som modem?!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami´s

Jeg vil gerne bruge min mobil som trådløst internet når jeg er på farten, men hvilken skal jeg vælge?

Har længe haft kig på SE  Satio , men hvad siger i? Skal lige sige, at det ikke er tung trafik, bare ordre fra shoppen og mails der skal hentes til min laptop.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:22

Hej

er selv inkarneret HTC bruger og har været det længe, lækker interface og det funker bare. Har selv brugt dem som modem igennem længere tid, fungere perfekt.

Min kone herhjemme fik for et stykke tid siden SE Satio, og selvom jeg er htc mand er det ja undskyld sproget satme en god tlf. Faktisk så god at jeg vil mene det er en af de bedste vis ik den bedste tlf jeg nogensinde har haft i hånden, rigtig simpelt interface hurtig reaktion, ja bare gennemført..

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:35

Hej Trio3,

Jeg har selv en Apple Iphone 3Gs, som virker suverænt som modem. Den fungere naturligvis trådløst med min computer, og har aldrig haft fejl med det. Det kan kun på det kraftigste anbefales.

God vind!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 00:44

Jeg var selv tidligere HTC-mand, men de telefoner jeg fik fat på kørte alle Windows Mobile hvilket mildest talt er elendigt - jeg har efterfølgende skiftet til iPhone hvilket er den ubetinget bedste telefon jeg nogensinde har haft; den fungerer naturligvis også som modem til den bærbare.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 00:45

Denne ville jeg kraftigt overveje. Ejer den dog ikke selv.

Dennis

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:50

Jeg ville selv vælge Sony Ericsson Satio rigtig lækker og nem telefon, der bare fungere perfekt..

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:57

Sony Ericsson Satio er et godt bud og hvis du vil have den med abonnement, så er den billigst hos 3 mobil til 1 kr. og mindstepris på 3.794 kr., hvoraf de 3.594 kr. er til forbrug, som du f.eks. kan bruge til fri tale og resten til data.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)