Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa folkens

Jeg kigger lidt på mulighederne for at få et lagerhotel (+ evt. fragt)  til mine varer.. Og derfor ville jeg meget gerne hører om der skulle være nogen herinde, eller kender i nogen, som har et lagerhotel eller lignende, som ville kunne tage sig af at modtage varer, pakke dem og sende dem igen.. Så vil meget gerne have lidt tilbud, så jeg kan se om det skulle være interessant for mig at vælge den løsning - hvilket jeg er ret sikker på det er..

Da de varer jeg nok kommer til at starte med at sælge bliver nogle fødevarer, kan lagerhotellet så også tage sig af disse? - Ellers vil jeg også gerne bare have priser på andre almindelig varer + produkter. Og fragten vil jeg også gerne have en pris på.

Hvis i har brug for lidt mere info skal i bare sige til - på forhånd tak for jeres tid..

Med venlig hilsen

Uffe.. 

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:00
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 23:06

Hej Uffe

Vi tilbyder pick and pack service og fuld outsourcing af lager for webshopejere. Du kan læse mere om vores services på vores hjemmeside, som du finder ved at klikke på min signatur.

Hvis du er interesseret i et tilbud, så send os venligst en e-mail til info AT advizeit.dk hvor du beskriver om din forretning, antal pakker I sender om måneden/pr. år og evt. andre behov og ønsker I måtte have.

Med venlig hilsen

Nicklas Nguyen

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 23:17

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:26

Hejsa.

Da vi bgyndte var det ikke vores plan med lagerhotel (pak & pluk), men vi er idag begyndt og ha' et par stykker inde.

Jeg vil også gerne give dig en rigtig god pris på lager, og kan da oplyse vi har nogen fornuftige aftaler med postdanmark og danskefragtmænd.

Vi har idag en fødevaregodkendelse, så dette skal du heller ikke ud og bruge tid og penge på du kan se den på jk-udlejning.dk, jeg kan også oplyse den er med meget positiv smiley! :)

Men la' mig høre fra dig på info@rengoringssalg.dk ellers 5353 9333.

PS. Vi holder til ved viborg.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:35

Kc rengøringsartikler:
Vi har idag en fødevaregodkendelse, så dette skal du heller ikke ud og bruge tid og penge på du kan se den på jk-udlejning.dk, jeg kan også oplyse den er med meget positiv smiley! :)

Egne varer = egen godkendelse, mærkning og kontrol af produkter.

Jimmy

Fra bagsværd
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:17

Hej jeg ville forslå STK (skandicnavisk transport kompagni) de kan træffes på 32 52 80 81,  du kan sige du har hørt det fra mig. mikkel larsen, jeg kender dem rimlig godt.

de pakker dine ting ind i plast så det ikke bliver støvet og de er rigtig billige i deres priser

hilsen mikkel larsen

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:26

Hej Uffe ,

Vi kan tilbyde de efterspurgte ydelser og har 12 års erfaring med at håndtere fødevarer her på LM-Lagerhotel ,  send mig en mail med lidt mere info så vil jeg gerne lave et tilbud til dig ;-)

M v h

Wink

lars@lm-lagerhotel.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:38

Hej

Da jeg på et tidspunkt skal lave en leverandørrapport om lagerhoteller, vil jeg gerne høre fra Jer med lagerhoteller og fra jer, som bruger det og jeres erfaringer

Rapporten skal tjene som et beslutningsværktøj til virksomheder, som enten overvejer at benytte det eller allerede benytter det og vil skifte leverandør eller bare checke, om prisen fra deres leverandør er OK.

Mvh.

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)