Hvis Google indexsere WorldNews kommer de jo til WorldNews. Er det mig der misforstår dit spørgsmål?
Tror mere jeg formulerer mig uklart. På WorldNews under boligkategorien ligger sikkerejendom.dk. Når jeg søger på sikker ejendom i google, så kommer den op som nummer 3 på side 1 og jeg kan så klikke og komme til hjemmesiden www.sikkerejendom.dk
Men det kommer man jo ikke til worldnews.dk af, så adsense og reklamer giver vel ingen mening, med mindre brugerne på nettet kommer til dit link katalog vel?
Du eller andre må gerne komme med indspark hvis der er noget jeg grundliggende misforstår.
Måske er det fra worldnews RSS feed? Det er jo tilmeldt rundt omkring. Men jeg er kun glad hvis de folk der tilmelder sig WorldNews får besøg ud af det! Det er vel det der er meningen. Angående adsense er det først fornyelig jeg har tilføjet det. Det blev tilføjet fordi antalet af besøg steg, så må vi se om det giver noget
Kan kun sige jeg giver mikkel ret og håber faktisk det sker, så kom nu igang og lav noget mere reel seo ;) :D
Jeg tror alle bruger alle muligheder for at få links. Linkkataloger er bare en del af dette. Om værdien forsvinder tror jeg næppe, ihvertfald ikke i den grad han skriver. Jeg tror måske indælget er lidt farvet af, at han gerne vil have flere folk til at donere penge til ham og hans bog.
Kan kun sige jeg giver mikkel ret og håber faktisk det sker, så kom nu igang og lav noget mere reel seo ;) :D
At få indgående links til ens hjemmeside eller webshop er real SEO. Om det så er fra et linkkatalog eller et kvalitets link fra en relevant hjemmeside fra ens egen branche, så tæller alle links mere eller mindre.
At guru Mikkel kommer med denne spådom er op til ham jo. Han driver så vidt jeg ved flere kataloger selv.
Jeg tror alle bruger alle muligheder for at få links. Linkkataloger er bare en del af dette. Om værdien forsvinder tror jeg næppe, ihvertfald ikke i den grad han skriver. Jeg tror måske indælget er lidt farvet af, at han gerne vil have flere folk til at donere penge til ham og hans bog.
Hvad jeg kan læse Mikkel har skrevet er at det samme som er sket med de 100.000 vis udenlandske kataloger som er røget udad google og delvis ud også vil ramme de danske kataloger , nu oprettes der jo dagligt nye link kataloger af svingende kvalitet .
Næsten alle kataloger vil nok røge ud som er med automatisk tilmelding , giver jeg ham ret i
Kataloger der vedligeholdes og man sørger for at fjerne døde links og der er unikke beskrivelser på alle links , vil stadigvæk være i google .
Så det nok ikke den store nyhed , med godt at blive mindet om , at kvalitets links betaler sig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lol... sikken en børnehave, så får man minus karma i sin egen tråd fordi man ikke bryder sig om indlæg der intet har med tråden at gøre.
Jeg vil gerne giver dig nogle stjerner, men jeg må ikke for Amino Jeg tror jeg har opbrugt mine stjerner!
Tak Remy, jeg overlever, finder det bare belastende at man ikke kan have en saglig debat uden det skal afspores af ligegyldigheder. Og har intet at gøre med om jeg er enig med deMib eller ej, for han har nogle fine synspunkter, og de er blandet sammen med noget ønsketænkning, men giver input til overvejelser alligevel.
Nå men kan da lige fortælle at jeg lige er blevet optaget i linkkataloget DMOZ :D og det sket idag :D
Og ja selvfølgelig er der nogen linkkataloger der godt kan betale sig, men vil stadig mene at størstedelen af de danske er ligegyldige, hellere bruge rss, blogs og forums, samt skabe noget pr hvor man os kan være heldig at få gode links.
Nå men kan da lige fortælle at jeg lige er blevet optaget i linkkataloget DMOZ :D og det sket idag :D
Og ja selvfølgelig er der nogen linkkataloger der godt kan betale sig, men vil stadig mene at størstedelen af de danske er ligegyldige, hellere bruge rss, blogs og forums, samt skabe noget pr hvor man os kan være heldig at få gode links.
Det er bare ok.
Men det er ikke sådan at den ene skulle udelukke det andet, jeg forsøger bare at gennemskue hvad en linkkatalog indehaver får ud af at have et ´linkkatalog.
Bliver links i kataloget bedre rangeret jo bedre kvalitet kataloget har og derved en bedre ranking på egne hjemmesider som man tilknytter?
Når du skriver hellere bruge... hvorfor så ikke kombinationen af disse ting..f.eks. et linkatalog med en blog der også har et forum og som samtidig har rss, på den måde får man vel et optimalt linkkatalog såfremt man kan få brugerne til at bruge det og når de såg søger info, håbe på at de klikker og derved får noget ud af det den vej..eller?