tror ikke der er nogle der sender spam mail ud til de tilmeldte i link katalogerne, det ville altså også være dårlig stil og desuden ville det være ulovligt hvis det ikke er står nogle steder
tror ikke der er nogle der sender spam mail ud til de tilmeldte i link katalogerne, det ville altså også være dårlig stil og desuden ville det være ulovligt hvis det ikke er står nogle steder
Der kan jeg så fortælle dig du tager fejl. Jeg har personligt set flere rigtig grimme eksempler på blandt andet phishing forsøg hvor jeg med sikkerhed kan sige min email er opnået via et dansk katalog.
Med hensyn til om det er dårlig stil. Så kan jeg ikke se hvordan du
kommer frem til at det dårlig stil at sende mails til sine kunder.
Det er rigtigt det ulovligt at sende reklamer hvs det ikke står skrevet, men der er jo ikke noget forkert i det hvis alt er i orden, og det er på ingen måde spam hvis der er givet tilladelse. Den enkelte skal dog spørge sig selv om det på sigt er godt for ens side, alt man gør har jo en effekt.
Der kan jeg så fortælle dig du tager fejl. Jeg har personligt set flere rigtig grimme eksempler på blandt andet phishing forsøg hvor jeg med sikkerhed kan sige min email er opnået via et dansk katalog.
Med hensyn til om det er dårlig stil. Så kan jeg ikke se hvordan du kommer frem til at det dårlig stil at sende mails til sine kunder.
Det er rigtigt det ulovligt at sende reklamer hvs det ikke står skrevet, men der er jo ikke noget forkert i det hvis alt er i orden, og det er på ingen måde spam hvis der er givet tilladelse. Den enkelte skal dog spørge sig selv om det på sigt er godt for ens side, alt man gør har jo en effekt.
Ja fordi et linkkatalog gør det så hæng alle linkkataloger ud! Hold kæft hvor flot
Med hensyn til om det er dårlig stil. Så kan jeg ikke se hvordan du kommer frem til at det dårlig stil at sende mails til sine kunder.
Ja fordi et linkkatalog gør det så hæng alle linkkataloger ud! Hold kæft hvor flot
For det første hænger jeg ikke kataloger ud, jeg giver blot information om mine oplevelser om hvordan det virker og hvad man må. For det andet forsvare jeg udsendelse af email hvis du læser mit indlæg ordenligt. For det tredje så har jeg aldirg generaliseret, så enten føler du dig truffet eller også har du opfattet min indlæg forkert.
Hvis Google indexsere WorldNews kommer de jo til WorldNews. Er det mig der misforstår dit spørgsmål?
Tror mere jeg formulerer mig uklart. På WorldNews under boligkategorien ligger sikkerejendom.dk. Når jeg søger på sikker ejendom i google, så kommer den op som nummer 3 på side 1 og jeg kan så klikke og komme til hjemmesiden www.sikkerejendom.dk
Men det kommer man jo ikke til worldnews.dk af, så adsense og reklamer giver vel ingen mening, med mindre brugerne på nettet kommer til dit link katalog vel?
Du eller andre må gerne komme med indspark hvis der er noget jeg grundliggende misforstår.
Med hensyn til om det er dårlig stil. Så kan jeg ikke se hvordan du
kommer frem til at det dårlig stil at sende mails til sine kunder.
nu ser jeg generelt ikke tilmeldte links som kunder i et webkatalog, så derfor syntes jeg da heller ikke man skal bombardere dem med ligegyldige tilbud fordi de er tilmeldt og det er lovligt!
de er der jo for at yde en service til B2C og ikke link katalogets B2B tilbudsmail, sådan ser jeg det