Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj/sko leverandør.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder man leverandører af tøj og sko ?

Jeg vil gerne opstarte en tøj /sko butik , men ved ikke hvor man finder leverandører i Dk og evt udland?

Jeg er klar over der findes messer men indtil da ville det være rart at finde ud af om der er hold og økonomi i at starte selv,og selvfølgelig finde noget man mener kan sælges .

Og er det helt udelukket at importere tøj fra østen , Tyrkiet  pga kopivarer osv.

Jeg har altid haft en drøm om at være selvstændig , og har arb. med detail i 15 år , og været butikchef i 5 år , så har en del erfaring ,dog  ikke med opstart af egen virksomhed og direkte indkøb.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:18

Hvis  det er mærkevarer du søger, så kontakt de danske distributører/agenture eller mærkerne direkte... Det er den nemmeste måde, at komme igang på! ;D

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 11:20

Hej Christina,

god potentiale i de her mærker: det er lidt niche, men god avance og helt sikkert målgruppe, i den lidt finere ende, eller med flere penge i pungen.

Tøj/sko fra:

- Rabens saloner

- Angulus

og selvf. kig efter italienske varer, det sælger godt.

Prøv evt. tage forbi nogle butikker som sælger lignende og lav lidt spionage hehe :-)

Hilsen Dino

Webdesign og hjemmeside CMS

Linkkatalog - tilføj gratis link

Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 11:28

Det er ikke mærkevarer , men tænkte måske at det skulle være lidt forskellige mærker .

Men jeg vil da prøve det også , tænkte bare der måske var en nemmere vej til at lade sig inspirere..;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:40

christina75:

Det er ikke mærkevarer , men tænkte måske at det skulle være lidt forskellige mærker .

Men jeg vil da prøve det også , tænkte bare der måske var en nemmere vej til at lade sig inspirere..;-)

Hvis det ik er mærkevarer, hvorfor er du så bange for kopivarer fra Tyrkiet mm?

Du kan smutte en tur ned af strøget eller Magasin, Fields, Salling mm, og se hvilke tendenser og varer der sælges. Der burde være rig mulighed for inspiration, lige fra billige noname varer til dyre brands...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:03

Hej,

Kompass.dk

alibaba.com

Ebay.com

Her kan du finde leverandører og få svar på de spørgsmål du måtte have.

Håber det hjælper!

Mvh.

Steffen Bergholt

Wbuy.dk

Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 12:07

Tak for svar...

Hvornår er det en kopi vare?

Er en sko der eks. ligner en johnny choo , men uden label en kopi?

Eller kan man sælge det så længe mærke og brand ikke er på....

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:30

Jeg kan foreslå dig at starte dit eget navn/brand, og købe dine varer direkte hos mig i thailand.

Jeg bor i pattaya, og har en skrædder herovre + på nettet (zentailor.net), og er desuden ejer af et nyt skofirma zen shoes. Vi laver indtil videre mest åbne sommersko, højhælede, sandaler og lign. Senere kommer støvler osv.. Alt laves i virkelig god kvaliet, og priserne er meget billige, pga vi designer, udvikler og laver alt selv under samme tag.

Er du interesseret i et evt samarbejde eller lign kan du altid kontakte mig igennem www.zentailor.net, indtil vores zenshoes website er kommet op og køre.

Mvh Kenny

Zentailor

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:44

christina75:

Hvornår er det en kopi vare?

Er en sko der eks. ligner en johnny choo , men uden label en kopi?

Det er en kopi, så snart det krænker nogle af JIMMY Choos (Skype-Wink) varemærker... Du skal med andre ord ind og tjekke, hva der er beskyttet osv. Dernæst må du ik kopiere en model, så de er identiske. Der skal være en variation på vist nok minimum 20% (hæng mig ik op på tallet)...

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:53

Hvis du skal bruge solbeskyttende soltøj til sommer, så kig forbi www.oxisun.dk.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)