Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 kr om dagen

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venlige aminoer.. Jeg vil fortælle jer lidt om et af mine fantasier. Jeg tænker tit på at hvis der er 1000 butikker som betaler mig 1 krone om dagen,så tjener jeg 1000 kr hver eneste dag... Men så kommer det sjove ved min tanke, hvordan kan man få butikker til at betale 1kr om dagen???.. Hvad kan man tilbyde dem???  Feks tyggegummimaskiner er en go men sent ide at lave.. Så det kunne være noget i den retning.. Venter på jeres gode svar tak på forhånd

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:06

Tror du har forenklet det en smule, du skal tænke på om idéen bag indtægten er holdbar.

Derudover er der tiden du bruger, og udgifterne til at få det til at køre rundt. Vi kan heller ikke fortælle dig hvad du skal lave, da det skal komme til dig af sig selv og du skal føle at det er det helt rigtige :)

Jeg tænker tit, hvis nu hele klodens befolkning gav mig 1 krone eller bare 1 øre - Hvor jeg så stod ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hakan23:

Hej venlige aminoer.. Jeg vil fortælle jer lidt om et af mine fantasier. Jeg tænker tit på at hvis der er 1000 butikker som betaler mig 1 krone om dagen,så tjener jeg 1000 kr hver eneste dag... Men så kommer det sjove ved min tanke, hvordan kan man få butikker til at betale 1kr om dagen???.. Hvad kan man tilbyde dem???  Feks tyggegummimaskiner er en go men sent ide at lave.. Så det kunne være noget i den retning.. Venter på jeres gode svar tak på forhånd

Hvis nu den danske stat udliciterede momsen, så kunne du opkræve 26% i stedet for 25% Idea

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 00:11

Tror altså du er på det gale spor. Vend det om.

Først idéen.

Og så skal du finde ud af om der er nogen der kan bruge din idé til noget, og om de vil betale for det.

Først derefter skal du finde ud af om 1 krone er en passende pris.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:07

Jeps, du starter i den "forkerte ende". For overhovedet at gøre dig nogle forhåbninger om at gøre din tanke til mere end dagdrømmerier, er du nødt til at tænke rationelt og tro mod dig selv og din person.

Hvad brænder du for? Hvad er du god til? Hvad kan du tilbyde andre, som der er et stort behov for? Eller kan du se et behov, som andre måske endnu ikke har set? Tænk bredt. Tænk kreativt. Tænk udenfor boksen. Tænk udenfor Danmark. Søg på nettet omkring alle de muligheder, der er for at tjene penge her.

Google Tjen penge på nettet eller make money online. Det har jeg selv gjort. Jeg er i gang med at få lavet et nyt website (www.soundspectre.com) og planlægger at få lavet mindst 4-5 andre websites og tjene penge på det, der hedder Adsense og Affiliate Programs, samt muligvis webshops.

Du kommer ikke "sovende" til en god indtjening, men som Iværksætter kan du blive din egen mand, uden en chef og uden faste arbejdstimer. Det er det værd, hvis du er villig til at lægge mange tanker og mange timer i det. Held og lykke med det!

Thomas          www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra glostrup
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:38

Tro også det ville være lettere at lave 1000 små websider der tjener 1kr om dagen, end at finde på noget man kan sælge til 1000 butikker for 1 kr per dag.

Køb 1000 domains, skriv 10-20 artikler til hver domain, byg nogen link til dine sider og klask så noget google addsense på dine sider.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jan:

Tro også det ville være lettere at lave 1000 små websider der tjener 1kr om dagen, end at finde på noget man kan sælge til 1000 butikker for 1 kr per dag.

Køb 1000 domains, skriv 10-20 artikler til hver domain, byg nogen link til dine sider og klask så noget google addsense på dine sider.

Det lyder godt nok nemt! Huh?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:02

Nicolaj:

jan:

Skulle det ikke være nemt ? 

I 2001 havde jeg omkring 40 hjemmesider, med domænenavne med søgeord og adsense, det gav da lidt men ikke nok...Køb istedet 100 domæner som tidligere nævnt og lav lidt linkbuilding ;-)

Feks. wellness-ophold.dk lå nr 1 på google under wellness ophold og tjente da lidt på det, kedelig side, men penge i kassen

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:06

MikkelFriis.com:

Nicolaj:

jan:

Skulle det ikke være nemt ? 

I 2001 havde jeg omkring 40 hjemmesider, med domænenavne med søgeord og adsense, det gav da lidt men ikke nok...Køb istedet 100 domæner som tidligere nævnt og lav lidt linkbuilding ;-)

Feks. wellness-ophold.dk lå nr 1 på google under wellness ophold og tjente da lidt på det, kedelig side, men penge i kassen

Mikkel

Jeg troede ikke du var så længe oppe Surprise

Hvorfor købe alle de domæner? Man kan da bare nøjes med et enkelt domæne og lave subdomæner eller undersider. Du skal dog skrive rigtig mange artikler og lave noget seriøst linkbuilding for at tjene 1.000 kr. om dagen via Adsense. Sidst jeg tjekkede, da var der kun 24 timer i et døgn Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:14

Jo da, knægten har lige en tur med ikke at ville sove GAB...han er nu faldet til ro og så må man jo lige herind og kigge ;-)

Sub domæner giver vel ikke helt samme resultat ?

Ja det er sku en stor omgang linkbuilding der skal i gang....

24 timer i døgnet ? er der godt nok så mange timer...hmm

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)