|
Perfekt. Og nu er den også godkendt :-) |
Tak for kataloget - Greenen's online golfshop er tilføjet.
Go' søndag.
Debat
|
Tak for kataloget - Greenen's online golfshop er tilføjet.
Go' søndag. |
|
Og hermed også godkendt :-) |
|
Hej Har netop lagt link ind www.erhvervs-consult.dk Synes det er en meget fin hjemmeside, som nok skal kunne måle sig med andre i samme kategori Savnede et link til revision, regnskab, økonomi eller lignende, men det kan jeg forstå på tråden her, vil blive udvikler løbende. Held og lykke Med venlig hilsen |
|
En subkategori er nu oprettet. Den hedder Økonomi og regnskab og er under erhverv. Dit link er hermed flyttet og bor derinde nu :-) Hilsen Dino Webdesign, hjemmeside CMS til en fair pris linkkatalog - tilføj link gratis |
Tak skal du have Har også fået bekræftelse på godkendelse. Med venlig hilsen
|
|
Fint katalog. www.Perleplus.dk er nu tilmeldt. Mvh Sanne |
|
Hej, Jeg arbejder med oversættelse og korrekturlæsning, så savner denne kategori under erhverv. MvH Henriette |
Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser
|
Hej Henriette Nu har du også en kategori under erhverv som hedder "oversættelse og korrekturlæsning" Hilsen Dino
|
|
Hej Dino, Jeg har tilmeldt min hjemmeside www.tinocordes.dk. Jeg har et par hjemmesider mere, som jeg nok også tilmelder senere. Måske har nogen kommenteret, at der er noget galt med tælleren til beskrivelsen. Den hopper lidt frem og tilbage, hvis siden bliver genopfrisket. Som grafiker er jeg nødt til, at sige at designet ikke er ret kønt. De røde og grønne farver er ikke så heldige. Men det ikke så vigtigt for et link-katalog :-) |