Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil igang!! Men hvordan kommer jeg det?..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, alle amino'er !

Jeg hedder Thomas De Oliveira og er ung iværksætter. Her på det sidste, efter Finanskrisen er jeg begyndt at få utrolig mange ideer, som jo er godt. Jeg har fået en ide om at starte en netshop for fashion for teenager. Jeg har der med lavet en hurtig demo over to dage som ser så her ud http://demo12605.gpdemo.com/ mit problem er at jeg ikke kan finde leverandør til varern, og jeg ville ikke betale så meget for et produkt at jeg kun tjener 8-10 DKK for produkter, det kan ikke betale sig når så PBS skal have 1.66 og 10% af beløbet, og der selfølgelig også skal dækkes andre udgifter.

Jeg ville blive meget glad for at få nogle gode råd, og links til leverandører! YesIdea
Tak!!

Thomas De Oliveira ThomasDeOliveira@jubii.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 19:20

Hej Thomas!

Altid fedt med flere fashion sider! Du må godt lige skrive til mig på nn @ curomedia.dk Big Smile ....

mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:37

Hej Thomas,

Jeg ved ikke hvor længe jeres demo løber endnu, men find jer en anden udbyder. Det er ikke for at hænge nogen ud, men det firma som tilbyder den osCommerce-shop, har jeg knap så gode erfaringer med. Eller rettere sagt deres system. Det er bygget på et OpenSource-system, men de har selv lavet en masse ændringer i selve systemet, så det er svært at lave noget som helst selv. Man kan kun vælge mellem de 5-6 skabeloner de har, og jeg har forstået på andre PHP-programmører at det er meget svært (og dermed meget dyrt) at få rettet designet op til at se professionelt ud. Udover det, at hvis du selv skal have foretaget nogle ændringer i systemet, skal kildekoden låses op, hvorefter du ikke længere har ret til at reklamere over fejl og mangler.

Vi bøvler selv med præcis den samme udbyder lige nu, og vi skifter til et andet system så snart vi har penge nok i kassen til det. - Få eventuelt lavet en shop i Joomla af nogle af personerne herinde, hvor i for 10.000-15.000 kroner får et unikt design som i vil blive genkendt på. - Vi kan alene på vores afvisningsprocent se at vores side er for kedelig!

Iøvrigt, PBS skulle ikke gerne ha' 10% af beløbet - Jeg mener at det er 1,66 + 0,10%.

Men held og lykke med projektet, og bliv ikke fornærmet over mit indspark. Jeg taler i en god mening efter at have drevet webshop hos den udbyder i et halvt år...

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:54

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Det er bygget på et OpenSource-system, men de har selv lavet en masse ændringer i selve systemet, så det er svært at lave noget som helst selv. Man kan kun vælge mellem de 5-6 skabeloner de har, og jeg har forstået på andre PHP-programmører at det er meget svært (og dermed meget dyrt) at få rettet designet op til at se professionelt ud.

Det syntes jeg da er noget rent sludder, det er korrekt at vil du lave et unikt design, så er det en halvkompliceret opgave, men det er det i samtlige shopsystemer jeg kender, hvis du vil placere alt som du gerne vil have det.

Dyrt kan jo diskuteres, Integration af design kan fås for 3000 kr. og så er det underordnet hvordan det ser ud.

Der findes ikke ting som ikke kan lade sig gøre i osCommerce, også billigt, men der findes mange dårlige programmører.

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:57

Dimsedut:

Det er bygget på et OpenSource-system, men de har selv lavet en masse ændringer i selve systemet, så det er svært at lave noget som helst selv. Man kan kun vælge mellem de 5-6 skabeloner de har, og jeg har forstået på andre PHP-programmører at det er meget svært (og dermed meget dyrt) at få rettet designet op til at se professionelt ud.

Det syntes jeg da er noget rent sludder, det er korrekt at vil du lave et unikt design, så er det en halvkompliceret opgave, men det er det i samtlige shopsystemer jeg kender, hvis du vil placere alt som du gerne vil have det.

Dyrt kan jo diskuteres, Integration af design kan fås for 3000 kr. og så er det underordnet hvordan det ser ud.

Der findes ikke ting som ikke kan lade sig gøre i osCommerce, også billigt, men der findes mange dårlige programmører.

Jimmy

Benytter du dig selv af det pågældende firmas system? De ting jeg har nævnt er bare nogle af tingene. Vi har flere problemer, det er bare ikke nogle jeg har nævnt.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 20:14

Benytter du dig selv af det pågældende firmas system? De ting jeg har nævnt er bare nogle af tingene. Vi har flere problemer, det er bare ikke nogle jeg har nævnt.

Jeg har en del af firmaet jeg linker til. Og ja, jeg kører selv på dette system (som engang også har været osCommerce). Jeg har 11 af egne shops kørende på systemet.

Vi har 16 fuldtidsprogrammører som alle KUN arbejder i osCommerce systemet, og nok derfor jeg kan være lidt kæphøj og sige at alt kan lade sig gøre. Det kræver naturligvis en vis portion ekspertise.

Er der nogen som overvejer at benytte sig af templates, så fraråder jeg generelt altid dette (selv om man kan finde dem billigt på templatemonster etc.) Ofte bliver slutregningen større end hvis man får det 100% customized. Templates er som navnet siger en skabelon, kærligheden i detaljerne kan blive dyre.

Jimmy

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:27

Dimsedut:

Jeg har en del af firmaet jeg linker til. Og ja, jeg kører selv på dette system (som engang også har været osCommerce). Jeg har 11 af egne shops kørende på systemet.

Vi har 16 fuldtidsprogrammører som alle KUN arbejder i osCommerce systemet, og nok derfor jeg kan være lidt kæphøj og sige at alt kan lade sig gøre. Det kræver naturligvis en vis portion ekspertise.

Er der nogen som overvejer at benytte sig af templates, så fraråder jeg generelt altid dette (selv om man kan finde dem billigt på templatemonster etc.) Ofte bliver slutregningen større end hvis man får det 100% customized. Templates er som navnet siger en skabelon, kærligheden i detaljerne kan blive dyre.

Jimmy

Hej igen Jimmy

Jeg spurgte heller ikke for at så tvivl om din person, bare lige for at slå det fast.

Det jeg mener er problemet ved at benytte det firma (jeg nævner ikke firmanavnet af den grund, at jeg ikke vil udstille og tale negativt om firmaet et sted hvor alle kan læse det, og specielt ikke et sted som ligger så højt på Google-søgninger) som tilbyder og hoster denne osCommerce-shop, er at de har sikret uautoriseret indgreb i systemet ved at lukke kildekoden. Derfor kan man ikke bare rette designet til som man har lyst til.

Man kan dog anmode om at få åbnet kildekoden, hvilket jeg har gjort i min shop. Det har dog den hage, at hvis der sker fejl i systemet, har man givet afkald på sin reklamationsret, hvilket betyder at de ikke vil rette problemerne uden betaling (deres timepris er svimlende 850 kr/timen + moms). Én uge efter vi fik åbnet kildekoden på Kidznet.dk, gik der kuk i tilbuds-systemet, hvilket betyder at vores tilbud pludseligt ikke bliver vist som tilbud med før- og nupris. Det døjer vi med nu hvor vi har udsalg, og vi har simpelthen ikke plads i budgettet lige nu til at få det ordnet af dem. Vi bruger en anden programmør her fra Amino til at sætte forskellige ting op i vores butik, og han kan ikke selv reparere det. Så dér står man pænt dårligt stillet!

Sådan lige af rent nysgerrighed, hvad er jeres timepris? Der er jo en chance for at i eventuelt kan rette det...

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 21:27

Jeg spurgte heller ikke for at så tvivl om din person, bare lige for at slå det fast

Bare rolig, sådan læste jeg det heller ikke, jeg ville blot gøre opmærksom på at der fandtes firmaer hvor du kan få programmeret i osCommerce for fornuftige penge. Der findes uden tvivl mange foruden det jeg selv er medejer af.

Det jeg mener er problemet ved at benytte det firma (jeg nævner ikke firmanavnet af den grund, at jeg ikke vil udstille og tale negativt om firmaet et sted hvor alle kan læse det, og specielt ikke et sted som ligger så højt på Google-søgninger) som tilbyder og hoster denne osCommerce-shop, er at de har sikret uautoriseret indgreb i systemet ved at lukke kildekoden. Derfor kan man ikke bare rette designet til som man har lyst til.

Øhh, man behøver ikke skrive firmanavnet for at udstille dem, der er vist ingen der er i tvivl om hvem udbyderen er.

Det har dog den hage, at hvis der sker fejl i systemet, har man givet afkald på sin reklamationsret, hvilket betyder at de ikke vil rette problemerne uden betaling

Det lyder da som fair lige meget hvordan man vender og drejer det. Umiddelbart så kunne dit problem også lyde somom der netop er pillet i noget design.

Vi tager 140,- i timen, og kan snildt løse problemet.

Jimmy

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:58

Dimsedut:

Jeg spurgte heller ikke for at så tvivl om din person, bare lige for at slå det fast

Bare rolig, sådan læste jeg det heller ikke, jeg ville blot gøre opmærksom på at der fandtes firmaer hvor du kan få programmeret i osCommerce for fornuftige penge. Der findes uden tvivl mange foruden det jeg selv er medejer af.

Øhh, man behøver ikke skrive firmanavnet for at udstille dem, der er vist ingen der er i tvivl om hvem udbyderen er.

Det har dog den hage, at hvis der sker fejl i systemet, har man givet afkald på sin reklamationsret, hvilket betyder at de ikke vil rette problemerne uden betaling

Det lyder da som fair lige meget hvordan man vender og drejer det. Umiddelbart så kunne dit problem også lyde somom der netop er pillet i noget design.

Vi tager 140,- i timen, og kan snildt løse problemet.

Jimmy

Prøv og hold jer til emnet, og ta' den over PM eller mail!

Men hej mester.

Jeg kan se du bla. har idHair på siden, her vil jeg gerne hjælpe med og levere bla. idHair, renati, HH simonsen, d:fi og mange andre produkter.

Her udover har vi tit større og mindre partier, med bla. varer til unge.

Jeg er sikker på der er andre der kommer med input, og tilbud også ;)

La' os skrives på info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)