Hej vi er i gang med at lave en af reklame og tryksager til det danske marked. Vi er bosiddende i Flensburg - altså lige på den anden side af grænsen og søger naturligvis kunder i Danmark.. Vi er et lille firma - hovedsageligt med tysk talende medarbejdere, men der er også nogle af os som kan dansk.. Vi ønsker at blive bedre og tilpasse os det danske marked... Venligst giv os råd - hvad vi mangler at tilbyde i vores butik og præsentere det rigtigt så kunderne kan føle sig "hjemme" selv om vi bor i Tyskland. Men venligst besøg vores udkast til en ny side og giv jeres mening.. http://www.ansatz-flensburg.de/scandimarketing/index.html Takker... Med venlig hilsen Scandi-Marketing |
Kommentar søges til vores hjemmeside www.scandi-marketing.com
Der er lige lidt problemer med at komme over på den næsten færdige side, så venligst følge dette link: |
Umiddelbart synes jeg ikke at farveblyanterne hjælper med at sælge jeres budskab / produkt... ved første besøg på siden bruger man alt for lang tid før man finder ud af hvad i egentligt tilbyder.
At der er tekst foran et bagrundsbillede hjælper heller ikke ligefrem læsevenligheden af siden...
|
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Salgsteksten til den lille pakke ville jeg lave om. Jeg forstår den sådan her: Du skal kun købe denne pakke, hvis du ikke har brug for andet end det allemest nødvendige. Hmmm, så er 6.000 kr. mange penge - Lav en tekst der sælger istedet. Desuden er der lidt med ental og flertal, f.eks. 2.500 brochure, 1 stempler, 2.500 brevpapir. Det ville jeg rette til: 2.500 brochurer, 1 stempel, 2.500 ark brevpapir. Jeg har kun tjekket toppen af Jeres side |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Scandi-Marketing, Jeg vil personligt sige, at siden mangler en del arbejde, for at kunne være en god salgsplatform. Primært designet kommunikerer ganske enkelt ikke jeres budskab godt nok. Jeg kan her nævne, at designet ikke rigtigt visuelt kan konkurrere med mange af de konkurrenter, I unægteligt vil få. Den overordnede årsag for dette er en stor tilstedeværelse af visuelt "støj" - altså, ting der fjerner fokus fra det egentlige indhold. Det er her både baggrunden, der virker som unødvedig støj, samt blyanterne, som fjerner tilstedeværelsen af fokuspunkter. Derudover ville jeg nok personligt adskille de forskellige sideelementer som menuer, topbannere, indhold osv. mere tydeligt, så man skaber en større visuel sammenhæng. Med dette mener jeg, at der skal benyttes forskellige farvemæssige kombinationer for de enkelte elementer - ikke på en måde, der forstyrrer den generelle røde tråd, men på en måde, der sikrer, at folk kan adskille tingene. Når alt det er sagt, er konstruktionen af siden absolut ikke dum - I har godt fat i mange af de grundlæggende elementer, og kommunikerer rent tekstmæssigt jeres budskab ganske godt. Jeg håber det var hjælpsomt. Med venlig hilsen, |
Jeg synes nærmest at man bliver blændet af jeres hjemmeside når man kommer ind på den. Der er for meget helt hvidt. Tror I skal lave lidt om på banneren - give den en lidt "mørkere" hvid farve evt. :-) Opsætning af siden fejler ikke noget, men synes godt nok jeg blev blændet, da jeg kom ind.
Er der andre der oplever det? Synes næsten at jeg aldrig er blevet blændet af en hjemmeside? :-) Også skulle måske få fat på en dansker som bor i Danmark for at lige lave det mest nødvendige korrektur på teksten. Det er ikke fordi der er grove fejl eller noget, men man har en følelse af at det er en oversat tekst på en eller anden måde? Held og lykke på det danske marked Hilsen Dino |
I stedet for 25.200,- Denne sætning skal f.eks. hedde: Normalpris 25.200,- nu kun 20950,- |