Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved upload af joomla

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet min side lokalt på min computer og her virker det fint, Nu vil jeg gerne uploade det til nettet men der kommer hele tiden nogle fejl frem både i front end og i backend efter jeg har fuldført installationen.

Følgende fejl kommer frem i front end:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [
function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.php on line 315

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.php on line 316

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.php on line 317

Følgende fejl i backend:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [
function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426

Er der nogle der kan hjælåe mig, Hvad gør jeg forkert og er det noget jeg kan rette et eller sted.

På Forhånd Tak

Magnus SN

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:33

Hvilken editor har du brugt til at ændre din configurations fil med?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:37

Den kan også være overført forkert (nogle ftp programmer gør det).

Download din configuration.php og åbn den i notesblok og sikre dig at der ikke er nogle tomme linjer eller mellemrum over <? i starten.

Kopier nu over i en ny notesblok og gem den som configuration.php og upload den i ascii mode med dit ftp program - så bør du være sikret på alle kanter og leder.

Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 16:41

Jeg har lavet en backup med joomlapack og så uploadet den som der stod i vejledningen det er sådan set det eneste jeg har gjort

Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 16:42

har brugt filezilla til upload

Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 16:46

har tjekket dden der configuration.php fil og den starter som følger

<?php
class JConfig {
                var $offline = '0';
                var $editor = 'tinymce';

Der er selvfølgelig meget mere men kan jo ikke lige smide det hele her da der jo en en del følsomme oplysninger

Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 21:27

Hej igen amino folk

Jeg har efter et par timers surfen rundt på nettet stadig ikke fundet ud af hvordan jeg skal rette denne fejl. er der nogle af jer kloge hoveder der kan forklarer  hvordan jeg skal rette den fejl.

MVH

Magnus

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 23:11

Hej Magnus,

Har du ikke prøvet, at lave backup af din Joomla hjemmeside uden brug af joompack. men med database backup og kopering af din hjemmesides mappe?

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:44
Fra København S
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 02:36

JUBII JUBII JUBII Hurra

Der skulle så 5 timers søgen på nettet og en masse smøger til, for at finde ud af at i allerede havde skrevet svaret til mig, men at jeg bare ikke havde gjort det rigtigt, eller den der notesblok ikke havde, haha bare gi maskinen skylden.

Smed coniguration.php filen ind i et andet php editor program (EditPlus), gemte det ANSI op uploadede det igen og så var problemet løst

Mange tak for alt jeres hjælp det var sgu dejligt at få siden op igen

MVH

MAgnus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)