Jeg har lavet min side lokalt på min computer og her virker det fint, Nu vil jeg gerne uploade det til nettet men der kommer hele tiden nogle fejl frem både i front end og i backend efter jeg har fuldført installationen.
Følgende fejl kommer frem i front end:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.phpon line423
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.phpon line423
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.phpon line426
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.phpon line315
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.phpon line316
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in/home/www/devilstrip.dk/plugins/system/jfrouter.phpon line317
Følgende fejl i backend:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 423
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/devilstrip.dk/configuration.php:1) in /home/www/devilstrip.dk/libraries/joomla/session/session.php on line 426
Er der nogle der kan hjælåe mig, Hvad gør jeg forkert og er det noget jeg kan rette et eller sted.
Den kan også være overført forkert (nogle ftp programmer gør det).
Download din configuration.php og åbn den i notesblok og sikre dig at der ikke er nogle tomme linjer eller mellemrum over <? i starten.
Kopier nu over i en ny notesblok og gem den som configuration.php og upload den i ascii mode med dit ftp program - så bør du være sikret på alle kanter og leder.
Jeg har efter et par timers surfen rundt på nettet stadig ikke fundet ud af hvordan jeg skal rette denne fejl. er der nogle af jer kloge hoveder der kan forklarer hvordan jeg skal rette den fejl.
Der skulle så 5 timers søgen på nettet og en masse smøger til, for at finde ud af at i allerede havde skrevet svaret til mig, men at jeg bare ikke havde gjort det rigtigt, eller den der notesblok ikke havde, haha bare gi maskinen skylden.
Smed coniguration.php filen ind i et andet php editor program (EditPlus), gemte det ANSI op uploadede det igen og så var problemet løst
Mange tak for alt jeres hjælp det var sgu dejligt at få siden op igen