Tillykke med det!

Jeg modtog den opdaterede version af 4HW for en 14-dages tid tilbage. Rigtig god bog!!
Jeg har forresten fulgt et link du engang har postet til VMG BPO, og fået mig en VA. Jeg satte hende til at bestille en frisør tid til mig, men VAen snakkede desværre ikke særlig godt engelsk, så noget så simpelt som et klokkeslæt kludrede hun i - ikke en succes. Jeg må prøve en eller et nyt sted. Hehe

Det var da ærgeligt mht VMG BPO, jeg har kun haft gode erfaringer med dem. Jeg fandt lige min første opgave som jeg gav dem frem. Det er her jeg bestiller min frisør tid. Det nedenstående er taget direkte fra deres ticket system (jeg har kun fjernet brugernavne/passwords).
------
Hi
I've just registred and in order to test your services and english skills I've created this task (which is why it may seem a bit odd).
WHAT:
I need to you book me an appointment with my hairdresser (hairdresser company name = "Kaj & Peter"). My hairdresser's name is "Peter" (sorry I only got his first name) and I would prefer either an early or late appointment (so I don't have to leave work in the middle of the day)
HOW:
Using the Skype out account below and call the company on: +45 36753376. Please check my Google calendar in order to make sure that I have time (I will need to have your company Google account name so I can give you access to my Google Calendar!
WHEN:
Call them either monday or tuesday during local danish business hours.
------------------------------------
My VA info (please store this on my account so I don't need to send this every time):
- Use can use this account every time you need to call someone for me. Please notify me if you experience trouble or low credit.
Skype username: XXXXXXXXX
Password: XXXXXXXXX
EMAIL
- Use this whenever you need to send someone an email on my behalf
Email: XXXXXXXXXXXXXX
Password: XXXXXXXXXXXX
Webmail can be checked at: XXXXXXXXXXXXXX
CALENDAR
My company calendar (also used for private appointments @ Google Calendar):
XXXXXXXXXXXXXXXX
------------------------------------
Thanks
-----
Dette var min første opgave til dem, de sendte mig deres Google Account så jeg kunne give dem adgang til at se min kalender. Efter dette svarede de pænt:
The appointment is at 9am on friday ie 14th March.
-----