Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interviewet til Iværksætteren

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I forbindelse med den nye version af Timothy Ferriss' bog "The 4-Hour Workweek" er jeg blevet interviewet til månedsmagasinet "Iværksætteren". Big Smile

Ud over en del bablen (skal vist på et kursus i håndtering af journalister Wink) så lykkedes det mig at fortælle lidt om hvordan jeg har struktureret min forretning.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 10:54

Fedt! Tillykke med det..

Jeg tror det bliver nemmere for hver gang omkring at tale rent! ;-)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:27

Lars Holdgaard:

Fedt! Tillykke med det..

Jeg tror det bliver nemmere for hver gang omkring at tale rent! ;-)

Mange tak Big Smile. Ja det hjælper så heller ikke at der i billedeteksten står et andet navn end mit... Men det bliver vel bedre næste gang...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:37

Hej Rasmus

Jo tak, jeg har læst det på toilettet. Ligesom alt andet god litteratur :-)

Jeg synes det var lidt sparsomt hvad journalisten havde fået ud af interviewet. Men det kan være jeg lige skal nærlæse det.

Så jeg vil brygge mig noget kaffe, og gøre plads på toilettet.

Og tillykke med det. Var det ikke midtersiderne oven i købet ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:26
Tillykke med det! Skype-Smile Jeg modtog den opdaterede version af 4HW for en 14-dages tid tilbage. Rigtig god bog!!

Jeg har forresten fulgt et link du engang har postet til VMG BPO, og fået mig en VA. Jeg satte hende til at bestille en frisør tid til mig, men VAen snakkede desværre ikke særlig godt engelsk, så noget så simpelt som et klokkeslæt kludrede hun i - ikke en succes. Jeg må prøve en eller et nyt sted. Hehe Skype-BigSmile
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:49

Jimi Hove:

Hej Rasmus

Jo tak, jeg har læst det på toilettet. Ligesom alt andet god litteratur :-)

Jeg synes det var lidt sparsomt hvad journalisten havde fået ud af interviewet. Men det kan være jeg lige skal nærlæse det.

Så jeg vil brygge mig noget kaffe, og gøre plads på toilettet.

Og tillykke med det. Var det ikke midtersiderne oven i købet ?

Al det vigtigste bliver jo foretaget på toilettet (hvor der ikke er nogen kvinder der forstyrrer Smile).

Hvilket også lige får mig til at indsætte linket til ham toilet iværksætteren :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:54

Robert Rungholm:

Tillykke med det! Skype-Smile Jeg modtog den opdaterede version af 4HW for en 14-dages tid tilbage. Rigtig god bog!!
Jeg har forresten fulgt et link du engang har postet til VMG BPO, og fået mig en VA. Jeg satte hende til at bestille en frisør tid til mig, men VAen snakkede desværre ikke særlig godt engelsk, så noget så simpelt som et klokkeslæt kludrede hun i - ikke en succes. Jeg må prøve en eller et nyt sted. Hehe Skype-BigSmile

Det var da ærgeligt mht VMG BPO, jeg har kun haft gode erfaringer med dem. Jeg fandt lige min første opgave som jeg gav dem frem. Det er her jeg bestiller min frisør tid. Det nedenstående er taget direkte fra deres ticket system (jeg har kun fjernet brugernavne/passwords).

------

Hi

I've just registred and in order to test your services and english skills I've created this task (which is why it may seem a bit odd).

WHAT:

I need to you book me an appointment with my hairdresser (hairdresser company name = "Kaj & Peter"). My hairdresser's name is "Peter" (sorry I only got his first name) and I would prefer either an early or late appointment (so I don't have to leave work in the middle of the day)

HOW:

Using the Skype out account below and call the company on: +45 36753376. Please check my Google calendar in order to make sure that I have time (I will need to have your company Google account name so I can give you access to my Google Calendar!

WHEN:

Call them either monday or tuesday during local danish business hours.

------------------------------------

My VA info (please store this on my account so I don't need to send this every time):

- Use can use this account every time you need to call someone for me. Please notify me if you experience trouble or low credit.

Skype username: XXXXXXXXX

Password: XXXXXXXXX

EMAIL

- Use this whenever you need to send someone an email on my behalf

Email: XXXXXXXXXXXXXX

Password: XXXXXXXXXXXX

Webmail can be checked at: XXXXXXXXXXXXXX

CALENDAR

My company calendar (also used for private appointments @ Google Calendar): 

XXXXXXXXXXXXXXXX

------------------------------------

Thanks

-----

Dette var min første opgave til dem, de sendte mig deres Google Account så jeg kunne give dem adgang til at se min kalender. Efter dette svarede de pænt:
Hello Rasmus,
The appointment is at 9am on friday ie 14th March.
-----
Det er "personal outsourcing" Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07

Hej Rasmus, tillykke med omtalen Smile

Mht det der med at bestille en frisørtid - det ser da ud til at tage meget længere tid end at nappe telefonen og selv ringe til dem Skype-Giggle

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:31

Helle - houseofkids.dk:

Hej Rasmus, tillykke med omtalen Smile

Mht det der med at bestille en frisørtid - det ser da ud til at tage meget længere tid end at nappe telefonen og selv ringe til dem Skype-Giggle

Det er det helt sikkert også, og jeg har også efterfølgende selv booket, men

1) Det var en test af hvor godt de kunne snakke engelsk og gøre sig forståelig for en muligvis 18-årig blondine uden de store kundskaber ud i engelsk med Indisk dialekt.

2) Reelt kunne jeg fremover nøjes med at sende dem en "one-liner" på en mail fx "Please book at time with my hairdresser, please see my first ticket for details", hvis jeg ville have en ny tid.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)