Hejsa Jeg er igang med et nyt webshop projekt og ifl. min erfaring er der mange kunder derude der gerne vil betale med EAN nummer. Er der nogen der har prøvet at implementere EAN betaling i magento webshops ? og hvordan har i gjort det. jeg har forestillet at når man vælger betaling via EAN under Betalingsform at der popper et felt op hvor man kan indtaste EAN nummeret, lidt ligesom der sker når man vælger købsordre (betal på regning) Håber der er nogen derude der har en løsning. mvh kim |
Kim Raufort:Hejsa
Jeg er igang med et nyt webshop projekt og ifl. min erfaring er der mange kunder derude der gerne vil betale med EAN nummer.
Er der nogen der har prøvet at implementere EAN betaling i magento webshops ? og hvordan har i gjort det.
jeg har forestillet at når man vælger betaling via EAN under Betalingsform at der popper et felt op hvor man kan indtaste EAN nummeret, lidt ligesom der sker når man vælger købsordre (betal på regning)
Håber der er nogen derude der har en løsning.
mvh kim
Hvis du bruger MagentoHotel.dk som host, kan du få et EAN modul til 600,- inkl. opsætning (engangsudgift)