Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EAN & Magento

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er igang med et nyt webshop projekt og ifl. min erfaring er der mange kunder derude der gerne vil betale med EAN nummer.

Er der nogen der har prøvet at implementere EAN betaling i magento webshops ?  og hvordan har i gjort det.

jeg har forestillet at når man vælger betaling via EAN under Betalingsform at der popper et felt op hvor man kan indtaste EAN nummeret,  lidt ligesom der sker når man vælger købsordre (betal på regning)

Håber der er nogen derude der har en løsning.

mvh kim

M  dfdf

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:27

Kim Raufort:

Hejsa

Jeg er igang med et nyt webshop projekt og ifl. min erfaring er der mange kunder derude der gerne vil betale med EAN nummer.

Er der nogen der har prøvet at implementere EAN betaling i magento webshops ?  og hvordan har i gjort det.

jeg har forestillet at når man vælger betaling via EAN under Betalingsform at der popper et felt op hvor man kan indtaste EAN nummeret,  lidt ligesom der sker når man vælger købsordre (betal på regning)

Håber der er nogen derude der har en løsning.

mvh kim

Hvis du bruger MagentoHotel.dk som host, kan du få et EAN modul til 600,- inkl. opsætning (engangsudgift)

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 13:12

M  dfdf

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:30

Hmm prøv evt. at kontakte MagentoHotel.dk og høre om du kan købe deres modul alligevel (de er vel købmænd :)).

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:35

Kim Raufort:

En simpel løsning er at bruge købsordre-metoden (purchase order), og simpelthen omdøbe metoden til elektronisk fakturering, og kalde feltet for EAN-nummer.

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 10:18

Ja det kiggede jeg også på..   men det er ikk 100% iorden,   der hvor der skulle stå EAN står der Købsordrenummer, og det kan man ikke lave om på i backend.

M  dfdf

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:59

Jeg vil tro det kan ændres hvis du slår inline translation til.

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 09:31

Anders Rasmussen:

Jeg vil tro det kan ændres hvis du slår inline translation til.

Det kan jeg ikke med inline translation. Nogen der ved hvor man kan ændre det - har ledt og ledt.. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)