Fed lejlighed i Tyrkiet/Alanya udlejes.
Tilmeldt 21. Sep 11
maieunmee
Skrevet
21-09-2011 kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej..
Jeg tænkte på om lejligheden er fri i starten af oktober måned, og hvor meget du tager pr uge, da det er uden for højsæson. Mvh Mai
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej Mai
Lejligheden er optaget frem til 8 oktober.
Så har jeg en der lige har fået pris på resten af oktober - men ikke vendt tilbage endnu - så det er bare først til mølle.
Pris - tja dkk 1800,- pr. uge - eller dkk 4.500,- for resten af oktober :)
Slutrengøring er dkk 500,- uanset længde af perioden.
Forbrug af el kommer ekstra - men det er ikke mange kr. på denne årstid. :)
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Det lyder super lækkert! Hvor i Tyrkiet ligger den? Og skriv mig endelig på din billede-liste, forudsat den ikke er booket de næste 14 år frem allerede ;) Mailen er tim@brightbeetle.dk
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej Tim ,
hehe - nej dog ikke :) selv om hele sommerperioderne ryger hurtigt hvert år.
Det letteste er faktisk at du kigger på min lille primitive hjemmeside www.bricksite.com/laugesen
Der opdaterer jeg også hvornår den er udlejet , lidt billeder , beskrivelse osv.
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem, med udleje at stor lejlighed i Alanya, Tyrkiet.
Priser, opdateret kalender, billeder mv. ligger på hjemmesiden.
http://bricksite.com/laugesen/kalender
Som "Payback" til Amino folket for mange gode svar/tråde , tilbyder jeg 15% rabat på alle perioder.
Samtidig tilbyder jeg gratis slutrengøring ved længere udlejning ( over 3 uger ).
Ps. Lejligheden er allerede booket stort set hele juni og juli.
Super søndag.
Svar
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Er den stadig til udlejning og hva er prisen?? VIl da også gerne se billeder;)
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej Levi
Priser, samt hvornår den er ledig er opdateret på hjemmesiden http://bricksite.com/laugesen/kalender
Som lovet kan du fratrække 15% Amino rabat :)
Billeder ligger der også på siden - og beskrivelse.
Savner du opl. er du velkommen til at smide mig en pm, eller mail.
Svar
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Jeg har en har en villa på Fuerteventura - Spanien, på ca. 140 kvm i to plan:http://www.holiday-rentals.co.uk/p465298 :) En lille køretur til huset:
VIDEO
3 soveværelser og 3 badeværelser, køkken/stue , tagterrasse og dejlig have, perfekt indrettet til 6 personer.
Ligger i et lukket anlæg med alle faciliteter , så som stor uforstyrret poolområde og stort supermarked lige i nærheden..
Aminopris er DKK 2.800,- pr. uge ( også højsæsonnen).
Vil du vide mere, se billeder osv. så er du velkommen til at maile til levidahl35@gmail.com
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Bülent
Fra
www.Trendfighter.dk
Skrevet
27-01-2012 kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Levi synes du skal oprette din egen tråd
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
bare råd fra en gammel rejseleder i Tyrkiet . køb en al.pakkeløsning og brug den ferielejlighed, det er ofte DYRT at købe kun en billet og ikke hotel. selvfølgelig kan man få super tilbud på bestemte afgange.
Svar