Hej Jeg har længe ville starte selvstændigt men har ikke haft tiden til at tage sagen seriøst op. Nu er jeg blevet ledig og har mulighed for at danne mig et overblik over hvad der skal til. Jeg har en masse ideér men jeg frygter de praktiske ting med moms, skat, patent m.m. Jeg er lige blevet medlem og har i dag læst en masse gode råd som kan hjælpe mig. Jeg ville gerne spørger folk herinde om det er en god idé at starte til noget iværksætterkursus, da jeg via min fagforening kan vælge 6 ugers selv valgt kursus? Eller måske andre kursus som kan være godt at have med i bagagen? Kan i anbefale steder i KBH? (det skal åbentbart være amu kursus før de kan betale) Jeg er også forvirret ang. om man kan starte enkeltmands firma op mens man er på dagpenge eller skal man spare penge sammen/ låne af banken til at klare sig økonomisk indtil firmaet (enkeltmands firma) er oprettet. Kort sagt vil jeg vide om man kan få økonomisk hjælp (ik til at starte firmaet) men en slags overlevelses støtte den første mdr. På forhånd tak... |
Iværksætterkursus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)