Fra før Jul har det ikke været muligt at autorisere sin revisor til Tast Selv. Den 18/12 skrev SKAT, at systemet ville være nede i perioden 21/12-4/1 - men SKAT har efterfølgende (den 4/1) redigeret i meddelelsen, og der står nu, at systemet er nede fra den 21/12-primo januar. Udover, at jeg finder det urimeligt at redigere i en allerede udgivet information, istedet for at skrive en helt ny information om problemstillingen, så er det problematisk, at systemet er nede i så lang tid - og indtil videre - i ubestemt tid. Er det andre end mig, der har problemer med det - og er der nogen - f.eks. én af alle jer revisorer, der har fået informationer/tilkendegivelser for hvornår, det forventes i drift igen. Jeg har selv haft telefonisk kontakt til eIndkomst - men her vidste de ikke mere, end hvad vi andre kan læse på hjemmesiden.
|
Hej Hej
Nej, desværre får vi ikke mere info end andre, og det er hvad der fremgår af SKAT's forside
Som et morsomt tilfælde har vi samme problem i forbindelse med starttidspunktet for den nye selskabslov. Se evt. advokat Tøjner's blog herom.
Med venlig hilsen