Er der nogen der har lyst til at fortælle hvordan årets første uge har været med omsætningen...
Jeg har selv tjent okay, men synes godt nok der virker dødt..Ikke ret mange der klikker reklamer (adwords) men en del sidevisninger, der har ikke rigtig været så dødt før..Men man spare da penge på markedsføring ;-) det giver jo så desværre også mindre salg
Fantastisk. Jeg har snakket med en masse fede mennesker, som endda har skaffet mig nogle nye kunder. Omsætningen har været nogenlunde som normalt, men de ekstra kunder vil jo forhåbentligt spytte i kassen fremover, så det er faktisk ligeså fedt som kontanter i klassen :P
Jeg bruger meget tid på Thailand ( boligsalg) , men også på at kontakte mange nye kundeemner, så telefonen gløder.. Prøver at sætte det lidt i system, så kravet hver dag til mig selv er at booke mindst 2 nye møder. .
Lidt mindre omsætning i slikket pt. til private, men jeg tror det er årstiden ( læs nytårsforsætter)
Helt fint i forhold til omsætning - en del større ordrer, så det er jo dejligt. Især tøjbutikker og lign. webshops, som har startet januar-udsalg, får bestilt nogle gode stakke - hvilket desværre har resulteret i at et par produkter er gået i restodre, da vi har undervurderet hvor meget vi skulle have på lager.. træls :-( Men i starten af næste uge, regner jeg med, at vi er med igen.
Vi har i denne uge fået ret mange henvendelser fra folk som vil have et katalog eller vareprøver - eller som bare lige kom i tanke, om at det kunne da egentligt være meget rart at vide, hvad fx. tape med tryk koster, bare lige for at vide det.. Så det tyder på, at der er en del som ikke har så meget at lave, som surfer rundt på nettet i stedet.