Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan har jeres første uge i dette år været ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amigos..

Ja, jeg er nysgerrig..

Er der nogen der har lyst til at fortælle hvordan årets første uge har været med omsætningen...

Jeg har selv tjent okay, men synes godt nok der virker dødt..Ikke ret mange der klikker reklamer (adwords) men en del sidevisninger, der har ikke rigtig været så dødt før..Men man spare da penge på markedsføring ;-) det giver jo så desværre også mindre salg

hvordan er jeres første uge gået ??

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56

Fantastisk. Jeg har snakket med en masse fede mennesker, som endda har skaffet mig nogle nye kunder. Omsætningen har været nogenlunde som normalt, men de ekstra kunder vil jo forhåbentligt spytte i kassen fremover, så det er faktisk ligeså fedt som kontanter i klassen :P

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:57

Hej Mikkel,

Vores er gået rigtig godt - Over alt forventning.

Mange har fået nytårsforsæt's med deres forretning og har et godt budget for 2010 - Så vi er glade Cool

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:58

Hej Mikkel

Jeg bruger meget tid på Thailand ( boligsalg) , men også på at kontakte mange nye kundeemner, så telefonen gløder.. Prøver at sætte det lidt i system, så kravet hver dag til mig selv er at booke mindst  2 nye møder. Smile.

Lidt mindre omsætning i slikket pt. til private, men jeg tror det er årstiden ( læs nytårsforsætter)Stick out tongue

Hilsen

Jesper

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:24

Hej Mikkel.

Her er det gået nogen lunde. meen vi har jo også lige haft jul og alt det der.

Jeg kan da roligt sige der er kommet mere ind end der er kommet ud.

En varm vinter hilsen herfra

Nanna & Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:26

Den er gået helt over forventning

Man skulle tro at græsset gror lige nu med de robotplæneklippere der er solgt, samt at der er ryddet for sne alle vegne, så folk kan kører på cykel.

håber året foresætter på denne måde

Har lige i dag fået en mail om vi også sælger  snerydningsrobotter , der var måske noget der ? Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:30

Hejsa Mikkel

Min omsætning har været som normalt, dog har jeg fået 8 mødeaftaler i hus. Big Smile

Så jeg er 110% tilfreds med starten på det nye år.

Der er flere og flere håndværksmestre som bliver klar over at markedsføring er vigtig, og den opgave er det svært for mange at afse tid til.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:22

Helt fint i forhold til omsætning - en del større ordrer, så det er jo dejligt. Især tøjbutikker og lign. webshops, som har startet januar-udsalg, får bestilt nogle gode stakke - hvilket desværre har resulteret i at et par produkter er gået i restodre, da vi har undervurderet hvor meget vi skulle have på lager.. træls :-(
Men i starten af næste uge, regner jeg med, at vi er med igen.

Vi har i denne uge fået ret mange henvendelser fra folk som vil have et katalog eller vareprøver - eller som bare lige kom i tanke, om at det kunne da egentligt være meget rart at vide, hvad fx. tape med tryk koster, bare lige for at vide det.. Så det tyder på, at der er en del som ikke har så meget at lave, som surfer rundt på nettet i stedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Ja, jeg klager heller ikke, selv om min højsæson først kommer om 1 måneds tid Surprise

Med venlig hilsen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:39

Den har været fuld af aflysninger og omrokeringer pga. indesneede kunder ;o)

/Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)