hej, kunne godt tænke mig at få lavet mit eget htmlnyhedsbrev der er unikt, så jeg ikke skal bruge en skabelon, men samtidig skal jeg stadig kunne bruge et firma til at sende nyhedsbrevene ud med, nogle der kender til firma der kan tilbyde begge dele?
Vi kan være dig behjælpelig med begge dele, så hvis det har interesse er du velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk eller telefon 96 94 00 40.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Det kan vi også være behjælpelige med, du kan læse mere her: Mail list. Det vi typisk plejer at gøre er, at lave et skabelon, hvor kunden så sender information til os, som vi så sender ud gennem systemet. Men du kan også vælge at sende det ud selv. Det er sådan set op til dig selv, det er blot hvad du finder nemmest.
Hej Thomas, Jeg arbejder for Guava Communication i Århus, hvor vi har en afdeling på 14 mand, som udelukkende arbejder med systemer til nyhedsbreve og dialog markedsføring.
Endelig kontakt mig, hvis du stadig har behov for et setup til nyhedsbreve. Vi håndterer på udsendelser og system med skabelon eller til kodning i html.