Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort terminal - Leje til 2 dages messe

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står for at skulle på en 2 dages messe hvor jeg gerne vil gøre det muligt for mine kunder at købe med Dankort.

Dertil kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen har erfaringer med leje af transportable GSM dankort terminaler. Mht. brug / hvor den kan lejes i sådan en kort periode / hvad skal man tilmeldes osv.

Har snakket med PBS men de lejer kun ud på min. 12 mdr. og kunne ikke hjælpe mig med hvem der udlejede på weekendsbasis.

På forhånd tak!

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 10:57

Hvis du ikke finder hvad du leder efter kunde du evt overveje at have en computer med hvor besøgende kunne betale online.

Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 11:02

Lyder som en god idé, men kræver vel en form for webshop?

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 11:05

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:09

Hey
jeg er underleverandør til BBS(LD betalingssystemer)

og vi har før lavet korte leje perioder på GPRS terminaler
er sikker på at det kan lade sig gøre hvis du er forhandler.

har selv stået med samme udfordring. og vi løste det på den måde.

Alt Hvis kunden har indløsnings aftale. kan du bruge DIBS´ Retail løsning
dette er blodt en application hvor du enten har en kort læser tilsluttet eller lave manuel kayentry. og så kører denne på en bærbare.

Hjælper gerne med har desværer ingen drift terminaler hjemme :(

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 11:11

Jeg ved Epay har et modul der gør det muligt at køre dankort transaktioner igennem uden brug af webshop - men jeg skal ikke kunne sige nærmere. Du kan evt. kontakte dem - de plejer altid at være søde og hjælpsomme :)

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:08

hvis du går på google.dk og søger under lej dankortterminal kommer der ca. 100,000 firmaer der lejer dem ud... og jeg ved der er flere der lejer ud både pr. dag og uge.

Nanna

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:11

Prøv og smid en mail til folkene hos DK-Online.nu

Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:55

Hej.

Jeg står selv i samme situation i februar.

Jeg har fundet dette:

http://www.dk-online.nu/Webnodes/da/Web/CMS/Produkter/Dankortterminaler/Korttidsleje

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:47

Hej,

Jeg tillader mig lige at ligge lidt uddybende informationer til Pillowman's link.
Jeg arbejder nemlig selv hos DK Online ApS hvor ovenstående link stammer fra.

Vi har et produkt vi kalder korttidsleje, hvor I har mulighed for, at leje en Elite 7900 GPRS for en kortere periode.

Prisen er:
Weekend kr. 675,-
Uge kr. 775,-
Måned kr. 1250,-

Første gang I lejer hos os, skal du dog have oprettet en PSAM, som er en lille chip der sidder i terminalen og sørger for at pengene bliver indsat på jeres konto.
Det koster kr. 250,- at få oprettet denne PSAM, men når I først har fået oprettet denne så skal I naturligvis ikke oprette den mere, da vi efter endt lejeperiode vil opbevare denne i vores arkiv, så skulle I for brug for at leje en terminal senere, så har vi allerede jeres PSAM liggende.

Så en weekendleje vil f.eks. koste kr. 675,- + kr. 250,- = kr. 925,- første gang I lejer hos os og de efterfølgende gange kr. 675,-

Terminalen er som skrevet en Elite 7900 GPRS og leveres som en komplet pakke, dvs. at alt, pånær fragt til kr. 60,- er inkl.

Der kan læses meget mere her:
http://www.dk-online.nu/Webnodes/da/Web/CMS/Produkter/Dankortterminaler/Korttidsleje

Ellers er I selvfølgelig også velkommen til at give vores sagsafdeling et kald på: 66 11 47 40.

Med venlig hilsen,

DK Online ApS
www.dk-online.nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)