Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der for Adsense indtjening!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den seneste tid haft god fremgang på min hjemmeside - og jeg er nu kommet op på et sted mellem 500 og 600 klik på vores adsense enheder om dagen. EPC på disse klik er cirka 15 øre - er det bar mig eller er det ikke utrolig lavt. Hvad gør jeg forkert.

min side: www.bubbleshooter.hk

Håber der er nogle der kan hjælpe - evt. med et alternativ til adsense der giver lidt højere, gerne 1 kr. i EPC ;)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:23

Evt. prøv nogle andre reklame netværk?

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:25

Tror problemet ligger i at det er en niche som ikke er så interresant at reklamere i. Derfor den lave klik pris. Hvis ikke du vil prøve andre netværk bliver du nødt til at eksperimentere med placeringen af reklamerne. Må man spørge hvor mange sidevisninger og besøgende du har?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:26

Det har meget at sige hvilke lande dine besøgende kommer fra. Det er klart at en annoncør vil betale mere for et dansk klik end et kinesisk klik. Hvis det udelukkende er kinesere, så er 15 øre pr. klik en rigtig fin pris!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:27

Swon:

Evt. prøv nogle andre reklame netværk?

Jamen tak for det hurtige svar!!

Jeg mangler dog et alternativ til adsense - jeg gider ærlig talt ikke bruge ret lang tid på at finde diverse reklamer hist og pist, vil gerne have at folk som adsense teamet klarer det for mig.

Har Yahoo ikke et alternativ??

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:28

du kan prøve adbrite.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:30

NIL:

Tror problemet ligger i at det er en niche som ikke er så interresant at reklamere i. Derfor den lave klik pris. Hvis ikke du vil prøve andre netværk bliver du nødt til at eksperimentere med placeringen af reklamerne. Må man spørge hvor mange sidevisninger og besøgende du har?

Brugerne kommer fra hele verden, men primært fra USA (60%) og UK (15%). Siden har cirka 10.000 unikke besøgende om dagen og omkring 30.000 sidevisninger.

Jeg har eksperimenteret rigtig meget med placering og farver, og det jeg er nået frem til virker til at være det bedste. Jeg vil ikke overklistre siden med reklamer ..

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:34

TobiasB:

10.000 unikke besøgende .

Sludre og vrøvl. De 10.000 er ikke unikke. Det er den øverste graf i analytics, ved ikke hvad man kalder dem. Cirka 8.000 unikke besøg om dagen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)