Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I fælden hos Dansk internet register - Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine gode venner har en bekendt, som har skrevet retur på deres brev, og har fået den velkendte regning på de 958 euro.

Jeg blev kontaktet af dem for 4 år siden, afviste dem i telefonen, og har ikke hørt fra dem siden. Men det hjælper jo ikke meget, når han nu er faldet i uden at spørge først :) .

Regningen er ikke betalt, og gør han det ikke, kommer der vel de samme trusler om advokat osv. Men er der nogen herinde der har erfaring med at have gjort det samme, og ikke betalt den? Kan de lave en stævning på manden, når han har skrevet under på noget der tydeligvis bryder med markedsføringsloven? Nu holder de jo til i Hamborg, og jeg vil umiddelbart sige han bare skal afvise alle henvendelserne og ikke betale regningen, men kan det ende med en retsag på det grundlag?

Jeg vil gerne hjælpe, men jeg vil nødig give ham et råd, der kan ende i en retssag. Nogen erfaringer?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:00

Hej

Jeg har desværre ikke nogle konkrete erfaringer, andet end man aldrig skal involvere sig med den slags.

Men jeg mener at håndværksrådet, har gjort en del omkring annonce-hajer, måske skulle du prøve at snakke med dem! De må også kunne give en ide om hvor realistisk der er at komme ud at det!

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:03

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:12

Tak for svar. Det er sendt videre, så håber jeg der kommer noget ud af det. Skal prøve at huske og få skrevet herinde, hvis de tager kampen op, der må være andre der har gjort det samme, og har brug for råd.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)