Hej Dennis!
Jeg ved ikke, hvad din hjemmeside vil gå ud på eller om min shopløsning kan anvendes i stedet, når du vil henvende dig til internationale kunder. Du kan sagtens bruge min shopløsning til dette formål. Du anbefales til at læse mere om min shopløsning.
Du kan også modtage betalinger via den såkaldte 'den fælles betaling', som serviceres og administreres af mit firma. Den fælles betaling kan opfattes som den løsning: en betalingsaftale til flere webshops, men alle webshoppene har samme domæne, idet webshoppene leveres som URLs i form af https://www.storehotel.com/shop/startshop.sh?shopid=sh########. Du kan læse mere om den fælles betaling på 'Den fælles betaling'-siden.
Jeg har lavet den integration til PBS ePayment således, at kunder kan modtage betalinger enten med deres egne betalingeraftaler eller via den fælles betaling, som serviceres og administreres af mit firma. Uanset om kunder modtager betalinger via den fælles betaling eller med deres
egne betalingsaftaler virker integrationen præcist det samme i begge aftaletyper.
Dette gælder for begge integrationstyper: Webshop og webservice-administration.
Min integration er med andre ord ikke klar til andre (shop)systemer.
Du kan prøve min demoshop og se hvordan en PBS-betalingsside ser ud og hvordan en betaling vil virke. Når du tjekker ud kan du godt bruge den konto: shopuser/shoppassword.