Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online betaling - valg af leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvilken betalingsmetode jeg skal vælge. PBS virker som et nogenlunde valg men hvis jeg ønsker at lave en side, som henvender sig til internationale kunder, er dette så leverandøren jeg søger?

Jeg vil gerne undgå problemerne med PayPal, som jeg ikke engang selv bruger. Jeg kan godt lide det simple i "indtast tallene på dit kort-metoden".

Ved I om jeg kan/er det tilladt at bruge løsningen fra flere domæner? Altså 1 betalingsgateway til flere shops.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:56

Har hørt noget om det vidst ikke skulle være helt lovligt med, at kører betalingsgateway over flere shop´s. Men er ikke sikker - men skal da nok lige give besked hvis jeg ser det nogen steder..

Held og lykke med projektet :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:05

Hvis vi tager udgangspunkt i, at du ønsker dine kunder skal kunne betale med Dankort, så kommer du ikke uden om en indløsningaftale med PBS.

Hvem du vælger at bruge som leverandør til selve betalingsgatewayen er en smagssag, og hvis din udbyder understøtter det, så kan du sagtens bruge samme gateway til flere shops, du skal dog have en indløsningsaftale for hver shop/domæne.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:14

Hej Dennis,

Man skal oprette en ny betalingsløsning for hver webshop/domæne.

Jeg vil anbefale en løsning der hedder PBS og EPAY.

Mvh.

Steffen Bergholt

www.Wbuy.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:22

Dennis Jensen:

Hej venner

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvilken betalingsmetode jeg skal vælge. PBS virker som et nogenlunde valg men hvis jeg ønsker at lave en side, som henvender sig til internationale kunder, er dette så leverandøren jeg søger?

Jeg vil gerne undgå problemerne med PayPal, som jeg ikke engang selv bruger. Jeg kan godt lide det simple i "indtast tallene på dit kort-metoden".

Ved I om jeg kan/er det tilladt at bruge løsningen fra flere domæner? Altså 1 betalingsgateway til flere shops.

Nej, så er PBS ikke løsningen, men Paypal er. Paypal har internationalt millioner af brugere der dagligt betaler for auktioner, e-handler og som er trygge ved at anvende Paypal.

Hverken Paypal eller PBS kan give dig en sikkerhed mod snyd.

Køb ren argan olie her

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:40

Hej Dennis!

Jeg ved ikke, hvad din hjemmeside vil gå ud på eller om  min shopløsning kan anvendes i stedet, når du vil henvende dig til internationale kunder. Du kan sagtens bruge min shopløsning til dette formål. Du anbefales til at læse mere om min shopløsning.

Du kan også modtage betalinger via den såkaldte 'den fælles betaling', som serviceres og administreres af mit firma. Den fælles betaling kan opfattes som den løsning: en betalingsaftale til flere webshops, men alle  webshoppene har samme domæne, idet webshoppene leveres som URLs i form af https://www.storehotel.com/shop/startshop.sh?shopid=sh########. Du kan læse mere om den fælles betaling på 'Den fælles betaling'-siden.

Jeg har lavet den integration til PBS ePayment således, at kunder kan modtage betalinger enten med deres egne betalingeraftaler eller via den fælles betaling, som serviceres og administreres af mit firma. Uanset om kunder modtager betalinger via den fælles betaling eller med deres egne betalingsaftaler virker integrationen præcist det samme i begge aftaletyper. Dette gælder for begge integrationstyper: Webshop og webservice-administration.

Min integration er med andre ord ikke klar til andre (shop)systemer.

Du kan prøve min demoshop og se hvordan en PBS-betalingsside ser ud og hvordan en betaling vil virke. Når du tjekker ud kan du godt bruge den konto: shopuser/shoppassword.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)