Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafikere / Webdesignere søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Vi ønsker at skabe samarbejde med en eller flere dygtige grafikere, som kan udvikle flotte webdesigns.

Fornyelig lancerede vi Sitemagic CMS, som er en ny, spændende Content Management platform. Hertil har vi brug for, at kunne tilbyde besøgende på hjemmesiden udvikling af unikke design-skabeloner, hvilket vi håber I kan hjælpe med.

Vi forestiller os at Du/I udvikler selve webdesignet, og at vi står for selve konverteringen til design-skabeloner til Sitemagic CMS, hvis ikke I selv ønsker at stå for det.

Kundekontakten står I selv for, og aftaler så blot en eventuel konvertering af designet med os.

I kan evt. også læse om vores partner-program her, der desværre ikke fik så meget opmærksomhed som vi havde håbet. Derfor prøver vi nu at simplificere opgaven lidt, i håb om at få aftaler med dygtige grafikere.

Vi ser frem til at høre fra Jer - på forhånd tak ! :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:34

Hej Jimmy

Jeg har ikke glemt jer, men er lige som dig travl :) kikker på det imorgen og vender lige tilbage.

/allan

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 17:35

Står i for at skaffe kunderne eller ligger det på grafiker/webdesignerens skulder?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:35

Hej Allan.

Det lyder meget fornemt, det ser jeg frem til :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 17:41

Hulahoppigen:

Står i for at skaffe kunderne eller ligger det på grafiker/webdesignerens skulder?

Hej Hulahoppigen.

Begge dele. Hvis vi modtager anmodning om udvikling af et webdesign, så ryger "ordren" videre til en af vores partnere. Det er dog mere sandsynligt at kunderne selv kontakter Jer, da vi linker til Jer fra sitemagic.dk . Derudover er I naturligvis også velkomne til at bruge Sitemagic CMS til de kunder I selv skaffer, og her hjælper vi også gerne med konvertering af designs til design-skabeloner (Templates). Bemærk dog at vi ikke foretager konverteringen gratis - prisen bliver i omegnen af kr. 500,- excl. moms, for et design i stil med (kompleksitetsmæssigt) dem I finder på listen over vores eksisterende design-skabeloner. Denne udgift skal I altså lægge til Jeres egen salgspris.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:55

Spædende - Hvordan er rettighederne til koden? Køber eller lejer kunden jeres system?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:12

Hej Jacob.

Hvis man kan leve med en lille reklame i titlen, så henter man bare den gratis udgave. Hvis man vil slippe for reklamen, så betaler man et engangs-beløb på kr. 99, og hvis man vil afvikle systemet på MySQL frem for XML-filer, så køber man vores "Enterprise" udgave til kr. 249.

Licenserne er gældende for den aktuelle version af Sitemagic CMS. Alle mindre udgivelser (med bug-fixes) er naturligvis gratis, men når vi udgiver den næste nye og "endnu mere revolutionerede udgave", så må man punge ud igen, hvis man altså vælger at opgradere (valgfrit). Vi har ikke forventninger om at udkomme med major releases oftere end én gang om året. Vi udgiver det meste nye funktionalitet som udvidelser, hvoraf mange bliver gratis.

Du kan også læse licensen til Sitemagic CMS for at blive klogere - den er ikke så slem ;-)

Faktisk vil vi da godt forære et par fjern-reklamen-fra-titlen-licenser væk, så giv lyd, hvis det har interesse.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 20:33

Hej Jimmy,

Det ser spændende ud, især på webgrafik, hosting og måske udviklings område. Jeg tjekker lige al dokumentation du har på din hjemmeside og kommer tilbage. Vi er en ung virksomhed, men har nu flere projekter under udvikling, som jeg kan sende dig reference til, når vi er færdig med dem.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:50

Hej Nazar.

Godt at du finder Sitemagic CMS interessant. Jeg håber du får kigget på dokumentationen, og at vi høre fra dig/Jer i den nærmeste fremtid. Vi er meget interesseret i at skabe samarbejde omkring brugen og udviklingen af Sitemagic CMS.

Når du har læst lidt i dokumentationen, må du meget gerne sende mig lidt feedback, hvis du kan afse tid til det. Vi vil meget gerne høre hvilke dele af dokumentationen der fungere, og hvilke dele der ikke gør - og hvorfor, så vi kan forbedre den. Du skal også være velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker yderligere information eller hjælp i forbindelse med udvikling op mod Sitemagic CMS :-)

TT Tekstforfatter: Tak for forslaget :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)