Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbandede PayPal!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

PJEDSTED:

Ja. Vi har 7 gange indsendt præcis den dokumentation de har bedt om, så vi kan ikke gøre mere..

Prøv at kontakte dem og hør hva I evt kan gøre... Måske har I overset noget eller Paypal lavet en fejl...

Vi prøver, men de skal jo altid bruge et par dage til at undersøge den mindste ting, og i mellem tiden er vores konto lukket...

Nu prøver vi ewire i stedet. Muligvis med et andet alternativ.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

En Dankort aftale og en aftale til internationale kort hos PBS og et ePay abonnement til at håndtere betalinger løber næppe op i 10.000 det første år. 5.000 er dog nok ikke helt ved siden af.

/Dennis Milandt

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:08

Dennis Milandt:

En Dankort aftale og en aftale til internationale kort hos PBS og et ePay abonnement til at håndtere betalinger løber næppe op i 10.000 det første år. 5.000 er dog nok ikke helt ved siden af.

/Dennis Milandt

DKK 9100.00 plums moms det den første måned kan jeg se i deres prisliste.

Jeg læser den måske forkert?

xxx

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:48

PJEDSTED:

Dennis Milandt:

/Dennis Milandt

DKK 9100.00 plums moms det den første måned kan jeg se i deres prisliste.

Jeg læser den måske forkert?

Det har tidligere kostet 10.000 kr. i oprettelsesgebyr, men nu kiggede jeg lige på hjemmesiden og priserne er lidt anderledes..
http://www.pbs.dk/da/produkter/pbs-epayment/fakta-og-fordele/Pages/default.aspx
Medmindre man kan slippe for deres "opstartsseminar", så koster det mindst en 5500 kr. ca.. hvis man kan slippe er det kun 500 kr.

Men jeg er ikke expert på PBS at all. Jeg brugte selv PayPal da jeg stod for en webshop

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:49
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:50

Bemærk der er forskel på PBS indløsningsaftale og PBS betalingsgateway. 

Det setup jeg vil anbefale er at du benytter dig af en PBS indløsningsaftale, og en Epay betalingsgateway, i så fald så er priserne som i overstående indlæg.  

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:52

Martin Tygsen:

Bemærk der er forskel på PBS indløsningsaftale og PBS betalingsgateway. 

Det setup jeg vil anbefale er at du benytter dig af en PBS indløsningsaftale, og en Epay betalingsgateway, i så fald så er priserne som i overstående indlæg.  

Hvorfor er det ene bedre end det andet? (jeg ved det ikke selv, spørger af ren nysgerrighed).

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:55

Ja det er jo lidt billigere...

Men er det ikke noget med at det bliver ulovligt at integrere en betalingsløsning med API i en webshop fra Juli?

Kunden SKAL føres videre til en speciel betalingsside?

xxx

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:58

Selvom man vælger PBS betalingsgateway skal man stadig have PBS indløsningsaftale. Indløsningsaftalen kommer du ikke uden om med mindre du benytter paypal, ewire eller lign. 

Jeg har ikke prøvet PBS betalingsgateway i noget tid, men dengang de kom på banen med produktet var det ikke særlig gennemført, og kunne på ingen måde hamle op med den løsning Epay stiller til rådighed, hvilken funktionsmæssigt eller prismæssigt.

Der findes dog et hav af andre betalingsgateways.

www.quickpay.dk

www.dibs.dk

www.fribetaling.dk

etc. etc.

Ens for dem alle er dog at de kræver en indløsningsaftale fra PBS. Du kan dog også få en indløsningsaftale i udlandet, og da jeg kan se at Eye4design også har et svensk site, kunne det måske være muligt at lave en indløsningsaftale med en svensk bank  - Jeg kender ikke prisniveauet her.  

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 19:01

PJEDSTED:

Men er det ikke noget med at det bliver ulovligt at integrere en betalingsløsning med API i en webshop fra Juli?

Kunden SKAL føres videre til en speciel betalingsside?

Både ja og nej, jeg er ikke 100% inde i disse regler, men jeg mener stadig det vil være muligt at kunne integrere betalingen i ens eget design via remoteload.

Det er dog noget at Epay kan svare meget bedre på, jeg ved Thomas fra Epay er en smule aktiv herinde, så det kunne være han kiggede forbi og fortalte lidt nærmere omkring de nye regler. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)