Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge Aminoer

Da mig og en kammerat for et stykke tid system startede et webbureau og vi søger i den forbindelse lidt feedback på vores side, ting der virker forvirrende ting der gør at du ikke ville benytte os hvis det var ;)

Vi håber i vil bruge lidt tid på at hjælpe os til at blive bedre ;) (i må endelig også gerne komme med ros ;))

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:07

Det bliver en anelse irriterende at jeres reference script på forsiden flyver rundt hele tiden. Bortset fra det synes jeg det er en vellykket side i har fået stykket sammen. Eventuelt kunne i lade "Kunderne siger" Skifte automatisk ved pageload (Og så er der en tom under kontakt).

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:10

Hej Frantz

Jeg bruger Firefox.

Din Tidligere projekter-bar hopper noget op og ned, frem og tilbage mellem de 2... Tongue Tied Ligesom teksten under pointjunglen er på volapyk/latin (?).....

Der er heller ikke noget tekst under punkterne privatpakken og foreningspakken. Jeg syntes ellers forøvrigt at det er en meget smart måde at lave det på med den slags pakker Wink

"Produkter" i menuen er stavet forkert.

Ellers syntes jeg hjemmesiden mangler lidt mere tekst-indhold for at virke "seriøs", f.eks under "Om os".

Held og lykke

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:11

Hejsa. Flot side!

De udgående links i ref. Virker ikke da jeres eget domæne står foran linket i browser :)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 15:40

Gadensgaard  >> Den skifter mellem de forskellige udtalelser vi har ;) har dog ikke fået nogle af de andre til at komme med en udtalelse jeg måtte skrive ind der ^^ og mange tak for ordene :)

Andre (også gadensgaard) >>Mange tak for alt kritiken :) 

Det er en fejl i Jquery som jeg håber de snart opdatere, skal lige finde en god måde at gøre det på indtil :S 

Havde slet ikke set der var de fejl ;) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:30

Hver side unik beskrivelse denne her mener jeg
<title>:: FranzMedia - Din loyale Webpartner..</title>er jeg  udnyt at der kan være 65 tegn i titlen

Sæt CVR nummer på kontakt siden og gerne i bunden samme med dit telefon nummer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:41

Flot side i har lavet, den eneste ting jeg synes mangler er lidt mere tekst på jeres om os side.
I kunne f.x skrive lidt om jeres baggrund er i udannede programmøre osv.

Jeg vill nok også ændre tidsintervallet på de referencer som køre på jeres side, sådan at de ikke skifte så ofte.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:57

Hej

Jeg bemærkede lige jeres "Tidligere Projekter"-rubrik øverst til venstre. Jeg blev først lidt irriteret over, at de rykkede så hurtigt frem og tilbage, men jeg synes, at selve idéen er ret cool. Dog: Når det så går op for en, at det faktisk er de samme to projekter, der rokerer rundt, så virker det knap så cool.

Hvis I har et eller to projekter mere, så ville jeg sætte dem ind - også selvom I måske ikke er ligeså stolte af dem (kan jeg jo se under "Portfolio", at I har). Det viser trods alt lidt mere erfaring. Som det fremstår nu, får man hurtigt et indtryk af, at I er ret nye, og det skaber ikke den samme tillid.

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 12:06

En meget flot hjemmeside. Thumbs up! :-)

Det eneste jeg synes kunne laves om på er referenceboxen, den hopper frem og tilbage, evt. giv den et lidt mere glidende effekt, da det forstyrrer meget når den sådan "banker i jorden" hehe

Eller mega flot side :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 12:10

Og den der "kunderne siger" box. Synes det ser forkert ud, når teksten er centreret - personlig synes jeg den skulle "text-align: left;" . Synes det ødelægger lidt af den gode flydende design i har fået lavet .

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)