Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økohudplejeprodukter der får englene (dine kunder) til at synge og dine konkurrenter til at græde (billige intropriser og kun 10 shops/SPA får muligheden til at prøve )

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Håndlavede økohudplejeprodukter der får englene (dine kunder) til at synge og dine konkurrenter til at græde.

Tilbydes ny trend: Tilbydes lækre håndlavede økohudplejeprodukter (100 % naturlige) fra mærket Ingli Pai. Produkterne anvendes normalt i SPA. Ved sammensætning af olieblandinger anvendes mere end 3000 år gamle traditioner og kun de bedste naturlige råvarer.De indeholder ikke nogen syntetiske-, kemiske-, konserverings-, farve-, parfume eller tilsætningstoffer. Produkterne produceres i små mængder i EU af producenten (alle produkter er certificeret og svarer  100 % til EU krav).

Produkt sortimentet der vil gøre dine kunder glade (findes til flere forskellige hudtyper): 

* ansigts cremer
* ansigts olier  (spray )
* ansigts tonic
* krops olier (med/uden spray)
* massage olie
* olie mod forkølelse og træthed
* hår olier (hårvækst stimulerende olie, anti-skæl hår olie)
* ansigts masker (mudder)

* kropslotion

*øjencreme

* baby produkter

m.m ( der er flere  produkter i produktsortimentet).

Alt tilhørende poser, brochurer osv.  følger med.

Det skal du gøre:  Vi søger kun 10 shops/SPAer  og så skynd dig og skriv til mig på everydayluxury@gmail.com   (gerne om din forretning) for disse produkter vil få dine kunder til at vende tilbage til dig igen og igen.

bedste hilsner,

Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:13

jamen jamen jamen :-)

Hvem er I?

Der er ingen information på jeres hjemmeside, så undrer mig I kan have en PBS aftale, når hjemmesiden ikke opfylder kravene, men måsje det er via Ewire?

Ud fra billederne virker det som om, at I ikke har korrekte ingredienslister med INCI navne på, kan det virkelig have sin rigtighed? Er listen bagpå? Hvis ja, kan du så ikke lige sende den her, så jeg kan se den`?

Jeg ser iøvrigt ingen ECOCERT certificering, som ellers kan opnås for en del af de ingredienser I har skrevet, har I certifikater der angiver hvilke af ingredienserne der er økologiske?

Håber på snarligt svar.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:38

jamen  jamen info om os står jo pænt  på hjemmesiden (nederst)  Stick out tongue 

Selvfølgelig står ingredienslisten på emballage (man kan ikke se det på billderne men den er på venstre side af produktlabel) alt andet vil jo være direkte useriøst.  Alt er som det skal være. Produkterne har også EAN kode på (det kan man heller ikke se på billderene men den er der) som mange andre små mærker ikke har.

Ja det er rigtigt at  produkterne mangler ECOCERT certificering fordi producentet en så "lille" (mærket har eksisteret og firmaet vokset de sidste 10 år) at de ikke vil invistere for dyre certifikater ENDNUSmile.  Mon ikke vi  nok skal nå dertil.  Du burde også vide at der er heller ikke ECOCERT på alle økohudpleje produkter på markedet.. De store mærker har råd til de små har ikke. That´s the reality!

På alle andre spørgsmål svarer gerne på mail.Smile Forsat god dag!

fbedste hilsner,

Kristi

p.s web er færdig udviklet  og derfor ikke åben til  private kunder endnu!

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:19

Jamen nemt skal det jo ikke være Smile

I skal nok lige få rettet at I tager imod Dankort, da det er en Paypal løsning I kører med, bare så det er på plads.

Min anke på folk som markedsfører økologiske kosmetiske produkter går på, at 99% af alle dem der gør det vildleder forbrugerne. Og det ville derfor være rart at man i sin iver for at sælge var ærlig, gælder ikke kun jer.

Forbrugere i DK forbinder økologi med noget statskontrolleret, og når man anvende øko i sin markedsføring af kosmetiske produkter uden at doumentere det, så er det falskt. Kald det istedet 100% organisk indtil I kan fremvise dokumentation, hvilket I iøvrigt skal på forlangende hvis I bliver tjekket.

Jeg angiver jer ikke, men I kan være sikre på at der i 2010 vil være større fokus på at kosmetikbekendttgørelsen bliver overholdt, og det er dumt at få bøder for at overtræde den.

Selvfølgelig ved jeg der ikke er ECOCERT på alle fabrikater og ECOCERT logo på en vare er ingen garanti for at alle ingredienserne er certificerede. Jeg har selv produkter med 70% økologiske ingredienser og resten er 100% organiske, men jeg vælger stadig ikke at narkedsføre det som økologiske selvom jeg kan, da jeg mener det er at vildlede forbrugerne.

Men det bliver nok bedre i fremtiden, hvis EU kan finde en standard for øko kosmetik.

Fortsat god eftermiddag/aften

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)