Hej kære Aminoer, Håndlavede økohudplejeprodukter der får englene (dine kunder) til at synge og dine konkurrenter til at græde. Tilbydes ny trend: Tilbydes lækre håndlavede økohudplejeprodukter (100 % naturlige) fra mærket Ingli Pai. Produkterne anvendes normalt i SPA. Ved sammensætning af olieblandinger anvendes mere end 3000 år gamle traditioner og kun de bedste naturlige råvarer.De indeholder ikke nogen syntetiske-, kemiske-, konserverings-, farve-, parfume eller tilsætningstoffer. Produkterne produceres i små mængder i EU af producenten (alle produkter er certificeret og svarer 100 % til EU krav). Produkt sortimentet der vil gøre dine kunder glade (findes til flere forskellige hudtyper): * kropslotion *øjencreme * baby produkter m.m ( der er flere produkter i produktsortimentet). Alt tilhørende poser, brochurer osv. følger med. Det skal du gøre: Vi søger kun 10 shops/SPAer og så skynd dig og skriv til mig på everydayluxury@gmail.com (gerne om din forretning) for disse produkter vil få dine kunder til at vende tilbage til dig igen og igen. bedste hilsner, Kristi
|
jamen jamen jamen :-)
Hvem er I?
Der er ingen information på jeres hjemmeside, så undrer mig I kan have en PBS aftale, når hjemmesiden ikke opfylder kravene, men måsje det er via Ewire?
Ud fra billederne virker det som om, at I ikke har korrekte ingredienslister med INCI navne på, kan det virkelig have sin rigtighed? Er listen bagpå? Hvis ja, kan du så ikke lige sende den her, så jeg kan se den`?
Jeg ser iøvrigt ingen ECOCERT certificering, som ellers kan opnås for en del af de ingredienser I har skrevet, har I certifikater der angiver hvilke af ingredienserne der er økologiske?
Håber på snarligt svar.