Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lufte idé!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide jeg godt kunne bruge lidt feed back på.

Iden er som følgende...

En lastbil med fast kasse indrettes som pub/disco med bar, højborde, lys og lyd og dertil et fest telt man spænder op langs bilen, med borde og stole/bænke, så man har både bar discolyd og lys bar med tender. Dermed får man et rigtig mobil disco altså en natclub på hjul.

Ideen er at alt hvad man skal bruge til firma-, have-, konfirmation, bryllupsfest mm. er pakket i bilen og vi kommer ud med det hele undtaget maden som så er det eneste kunden skal tænke på.

Tror i der er et marked for dette?

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 12:59

klart der er et marked. jeg ser kun et minus hvordan får man en lastbil ind i en privat have. ellers er det oplagt for alle familier der har unge der vil holde fest uden deres hjem bliver til Roskilde festival.

du må godt sende besked hvis det er noget du starter, så jeg har dine oplysninger til evt. brug.

Christina Bonita

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:03

Hej

Det kommer helt an på prisen, og så kommer det jo også an på om man lige har plads i haven til en stor lastbil, for jeg ville da ikke selv syntes om at skulle holde min fest ude på fortovet og at alle mine gæster skulle gå tilbage i huset for at komme på wc.

Og så findes der altså flere af de store events virksomheder som har sådan en lastbil.

Og du skriver at I ville komme ud med det hele undtagen maden, kommer I så også ud med knive, gafler, due, glas og alt hvad der skal til ? og klare opvasken bagefter for ellers skal folk jo have nogen til at fjerne og rydde op i løbet af natten, nå I pakker bilen og køre igen.

Det er ikke for at hakke dig og din ide ned, men jeg ser bare lidt problemer med flere ting som plads til sådan en stor bil og og er det til en privat fest så er det ikke alle som har så meget strøm i et lille hus som der skal til for at trække det helt store sæt op som din ide er.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 13:04

der vil være en stationær bar inde i lastbilen men selvfølgelig også en mobil man kan stille op ude i teltet, ellers skal bagenden bar kunne bakkes ind i indkørelse eller ligende.

skal nok give lyd hvis eller retter når det bliver til noget

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:08

Jeg er klar men sgu ikke i en lastbilStick out tongue

Heller ikke i teltSmile

Men et skur som er issoleret på 68kvm, men møbler på hjul man kan sætte skurene sammen hvis man vil?

Hvad er prisniveauet på selvskabslokaler?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 13:09

Bilen behøver ikke for alt i verden at komme ind i haven, kun hvis man vil udnytte bilens "indbyggede" muligheder hvad der er i bilen vil også være i "mobil" udgave så man kan trække det hele ud i teltet.

Og ja der vil være service mm. så det kun er gæster og mad kunden skal sørge for.

Og når vi er kørt er alt opvask og affald væk

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 13:11

Bilen glem den, den koster alt for meget"""..

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 13:17

Bilen er lidt roden i det hele, den skal bruges til at transporterer det hele, så den skal bruges ligegyldigt hvad.

At den skal indrettes er bare for at udnytte muligheden i den plads man har i den.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:18

Jeg har faktisk selv leget lidt med en lignende ide engang. Ideen dengang var bare at bygge en transportabel natklub ud af container, inspireret af et australskfirma som har haft succes med det.

Vedhæfter en artikel så kan du jo selv tjekke op på det. Det er en super cool natklub de har fået lavet

Se: http://www.trendhunter.com/trends/pop-up-nightclubs-ii-aqua-by-grandstand 

Skriv endelig, hvis du kommer, vider med din ide :-)

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 13:23

Jeg ser bilen som et transportmiddel, ellers er det bare en begrnsning, og en kæmpe udgift ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)